sexbioscoop

• Ilse_TV

Wie zegt dat ik niet ga.

Ik heb nu eenmaal een baan waarin ik opgeroepen kan worden om te werken maar als ik niet hoef te werken zit ik in de bios.

Maar de wetenschap dat er dan iemand is die nogal opdringerig is schrikt mij wel af.

Als ik ga dan doe ik dat om mijzelf te zijn als TV en lekkere sex te hebben, niet om gepusht te worden maar om lekker te genieten.

• Ilse_TV

In Eindhoven is geen B1 bios meer.

Ik ga daar naar de Red Velvet op de grote berg 47

Maar daar heb je niet net zoals pantys en hakken in sexbioscoop van die cabines waar je vrij rond kunt lopen en de deur op een kiertje kan laten staan.

Er zijn wel cabines maar die zijn vanuit de shop zichtbaar, dus rondhangen gaat zomaar niet.

In Red Velvet heb je wel een kleine zaal waar je, je gang kunt gaan maar echt rondlopen gaat ook niet echt.

Meestal zit ik op de laatste rij.

Ik hoop dat ik in Gloryworld81 wel wat vrij rond kan lopen net zoals in Hulst.

Weet iemand of je daar een beetje redelijk dichtbij kan parkeren?

• Ilse_TV

Ik lees net op de club pagina van Gloryworld dat er zaterdag een andere party is waar ik niet moet zijn.

Donderdag 16 juli is er een TVdag. En laat ik dan toevallig vrij zijn (:P)

• H1

Hallo Ilse,waneer ga je weer naar Red Velvet…..en om hoelaat ben je daar tot…?,en wat heb je op die dag aan..?

mail evt.je foto naar h1@onsmail.nl (ben benieuwd hoe je eruit zie).

Groetjes, Henry

• Ilse_TV

Naar Red Velvet ga ik altijd spontaan.

Zoals je kunt lezen in Re: pantys en hakken in sexbioscoop ben ik daar maar zelden helemaal opgedikt en opgemaakt.

Een bezoekje aan die bios zal ik dus ook nooit plannen.

Naar Roosendaal ga ik wel volledig opgemaakt en met sexy kleren aan en dat heeft meer voorbereiding nodig.

Voor mij is dat ook wat verder weg dan Eindhoven.

Eindhoven doe ik als ik spontaan geil ben en Roosendaal of Hulst doe ik als ik geil ben en wat meer tijd heb.

• H1

Beste Ilsa,wat is het verschil tussen spontaan geil….en geil….leg mij dat eens uit…

ik denk dat veel heren dit niet weten.

• annemiek

Hallo!

Heb morgen een sex date. het leek ons leuk om naar een sexbios te gaan. iemand suggesies omgeving zwolle?

• H1

Hai die Anemiek,

waarom kom je vandaag niet alleen naar de sexbios in Roosendaal,ik ben er ook !!!!! :)

Gr, Henry

mail anders naar h1@onsmail.nl

• Chantal

Ilse,

Je kan in Roosendaal vlakbij parkeren ,betaald parkeren en iets verderop gratis parkeren.

Je kan er echt goed rondlopen hoor.

beneden heb je diverse gloryhols bedden ool een gynstoel en een kruis aan de muur.

Boven draaien films en heb ke ook bedden en gloryhol

alles is zo zuiver overal prullenbakken en doosjes met doekjes aan de muur.

Ook is er de gelegenheid om gratis gebruik te maken van kluisjes voor je spullen op te bergen sluitel afgeven bij de kassa

Op clubs.nl het je een club van gloryworld 81 met veel info over programma en belevenissen op het forum

Groetjes Chantal

xxxxxxxxx

• Ron

ik was donderdagmiddag 16 juli nog langs geweest in Gloryworld81 te Roosendaal was weer lekker hoor.