sexbioscoop

• Ilse-TV

Wie weet er een goede sexbioscoop waar je als TV gewoon je gang kunt gaan?

Zoiets als de bios in Hulst

Waar je ook overdag terrecht kunt en waar ze niet raar opkijken als je als TV binnen komt.

Waar je ook lekkere sex kunt hebben

• verlegenman1965

Dat kan in de Boekhorststraat bij Coconuts zeker wel….zelf vaker gezien en ik vind het supergeil. Iets afspreken anders ? Mail me maar naar verlegenman1965 add hotmail dot com

• Ilse_TV

In den haag, net iets uit de route voor mij maar als het de moeite waard is dan ga ik er zeker heen.

Iemand anders die ervaring heeft met Coconuts ?

Of weet iemand nog meer sexbioscopen waar je als TV gewoon je gang kunt gaan. Ook graag reacktie uit Belgie.

Zoals in Hulst is het prima maar helaas is het daar oud en vies dus ik zoek een beter adresje

• Ron

de sexcinema Gloryworld81 aan de brugstraat 81 in Roosendaal( 100m vanaf central station) is zeer travestie vriendelijk er zijn dan ook vaak travesties te vinden. de Entree voor travesties is gratis. iedere 3e donderdag is het er ook travestiedag.

• H1

Hai Dani….waneer zit je bij die bioscoop…?(en om hoelaat)…en hoe kan ik je herkennen..?

mail naar h1@onsmail.nl

Groetjes,Henry

• Ilse_TV

DaniTV, Dat klinkt goed.

Denk dat ik er zaterdag een kijkje ga nemen.

Jammer dat de website nog niet online is.

• H1

Hai Ilse….van hoelaat tot hoelaat ben je daar…?,en hoe herken ik je (wat heb je op die dag aan)?

mail evt.foto naar h1@onsmail.nl

Groetjes,Henry

• Ilse_TV

Het is nog niet zeker dat ik ga, het kan zijn dat ik moet werken maar anders ben ik er rond 2 uur.

Tja, wat trek ik dan aan? In iedergeval een kort sexy rokje, laarzen, kousen met jaratels, en verder weet ik het echt nog niet.

• H1

Hai…..eerst zeg je enthiousiast van dat je zaterdag gaat….en later zeg je dat je waarschijnlijk moet gaan werken….wat is het nou..volgens mij weet je niet wat je wilt.

• H1

P.S: ik zie bij een ander prikbord…dat jij ook regelmatig bij een sexbioscoop in Eindhoven komt (is dat de B1)..waneer ben jij daar dan…en heb je een vaste (zit/staand)plek….

mail verder info…+evt foto naar h1@onsmail.nl

Groetjes,Henry