travo date

• karelien

Hoi

Ben 45 jr, Bischierig en meer crossdresser dan tv ( heb wel nog lichaams beharing (armen, benen en borst) dit ivm mijn werk als badmeester)) kleed mij altijd zeer hoerig en uitdagend (evt op verzoek kan je zeggen wat je aanspreekt dat ik aan zou moeten trekken), loop graag in deze kleding om andere op te geilen, neuken doe ik en laat ik niet toe, pijpen, trekken vingeren oke.

Wat ik zoek is spanning met evt een stel / VVM / MVM

Biosbezoek is bespreekbaar

Nog intresse mail me maar, heb ook msn (hetzelfde adres als mail-adres)

Gr Karelien

• Chantal

Chris,

Ik ben benieuwd of je oproep nog actueel is en waar je vandaan komt, ik kom uit Amsterdam. Ik kan in ieder geval voldoen aan alles wat je noemt. Ik ben zelf een hoerig en gewillige (gelegenheids) travoslet die het (erg) geil vindt om gebruikt te worden als goedkope zaad (en als je wilt pis) slet. Ik ken weinig taboes.

Als je intresse hebt reageer dan en ik stuur je foto's.

Geile groetjes, Chantal.

• Yvonne

Hallo Cris,

Ik ben half om half en heb grote tieten cub D als je dat wat zegt.

Graag heel korte rokjes en heb lang haar Heb ook lange en slanke benen en wordt graag genomen en volgespoten

• chris

Hoi Yvonne,

mmm leuk aanbod waar kom je vandaan ?

xxx chris

• chris

Hoi Chantal,

Mijn oproep is inmiddel weer actueel, en amsterdam is voor mij geen probleem,

Ben erg benieuwd naar je foto's

mijn e-mail adres cmbeheer@hetnet.nl

XXX C

• Julia

Chantal, ik zag jouw berichtje, Roterdam is me te ver maar Amsterdam ligt naast de deur. Kunnen wij eens afspreken. Ik draag ook lekkere kleding, hoge hakken, make up. Zeg t maar.

• nadia

hoi chris als je as zaterdag tijd heb mail mij dan en lees mijn oproep ff, mail me nadiatrav@hotmail.com

• tracy

hoi,chris 52,

Ben ook gek op jouw voorkeuren,en draag vaak kousen,jarretelles en vooral high heels.

Interesse,beantwoord deze dan maar.

Groetjes,

Tracy.

• chris

Hoi Tracy, ik wel interesse mag ik je mailen?

Waar kom je vandaan?

XXX Chris

• Chey

Yvonne,

Heb je op zondag zin in een date?

Mail me, cheyenedoe@gmail.com

(Opgegeven bereikbaarheidsadres is zonder _ ; )

xxx