dream date met travo

• Rik40

Heyyyyyyyy ,

ik ben Rik, 40 jaar, uit de buurt van Arnhem en Nijmegen,

Waar ik naar op zoek ben is eigenlijk een soort van droom, en ik weet niet of die wel bestaat.

Ben jij een type secretaresse, stijlvol, vrouwelijk, en modieus gekleed dan ben jij wat k zoek.

Zou graag een keer een date willen met het type wat ik net heb omschreven.

Een keer samen aan de rose bij jou thuis, waar niets hoeft , en misschien wel iets mag, maar dat zien we wel.

Ben niet op zoek naar een relatie, maar zou graag mijn droom een keer werkelijkheid laten worden.

Kom op en droom met mij verder.

Ik hoor graag van je,

Rik

• marliesTG

Hoi Rik,

Ik ben een ‘normale’ t-girl gewoon gekleed zoals je al beschreef in je advertentie. Zelf probeer ik zo vrouwelijk mogelijk over te komen, een vrouw die je tegen kan komen op straat dus geen hoerige kleding ofzo.

Niets moet maar sluit het niet uit ;) Ik ben wel heel traditioneel. Moet wel een klik zijn en dan kan veel zegmaar. Eerst maar eens kennismaken. Geen relatie - wel een LAT relatie?

liefs

Marlies

• Rik

Hoi Marlies, leuk je reactie, laat even weten hoe ik met je in contact kan komen.

wil graag weten wat je kledingstijl is enzo

Nou ik wacht het af, volgende week ga ik op vakantie, dus ik hoop snel iets van je te horen

Rik

• Rik

Marlies, ik wil in contact met je komen, laat iets van je horen!

• safe1@live.nl

Hoi Marlies,

En ik zou ook graag in contact komen met jou….

Groetjes, Jos

• marlies

Hoi Rik,

Tijdje geleden alweer maar hier dan een berichtje terug.

marlies_laus@hotmail.com is mijn mail adres

liefs

Marlies

• Rik

Hey Marlies,

idd een tijdje geleden, ik wil je graag een keer spreken.

Ik moet wel eerlijk zijn, ik heb wel een relatie.

Groet en kuss

Rik

• Marlies

Hoi Rik,

Hoe kunnen we met elkaar in contact komen, je hebt mijn e-mail adres.Zou je mij willen mailen voor eerste contact?

tot snel

Marlies