Makeup cursus

• Ron

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een makeup cursus om mijzelf te kunnen opmaken. Tot op heden heb ik gebruikt gemaakt van een visagiste maar aangezien zij ook niet altijd kan en het ook nog eens aan de prijzige kant is wil ik dit zelf gaan doen. Ik heb zelf totaal geen ervaring met makeup en ben ook niet in bezit van makeup. Zelf zou ik niet eens weten wat ik er voor nodig heb. Nu ben ik zelf meer het type dragqueen dus glitter, glamour en vooral veel show (niet ordinair maar mag wel een beetje TE). Wie kan mij helpen of weet waar er in gelderland cursussen worden gegeven?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten,

Ron

• zohra

hoi Ron,

na het lezen van je oproep denk ik wel dat ik wat voor jou kan gaan betekenen, ikzelf heb jarenlange ervaring op de buhne en heb dus flink wat ervaring met het opbrengen van show en glamour make-up, al zeg ik het zelf het kan af en toe wel eens over de top zijn maar denk dat dat niet veel uitmaakt als je toch een drag queen make up wilt.

als je wil kan ik je wel leren hoe je zo een make up aan brengt en je ook adviseren wat zoal de basisproducten zijn voor deze make up ( misschien kunnen we samen wel gaan shoppen hiervoor, gezellig toch), voorlopig kan je bij mij terecht om het alvast aan te leren, heb wel flink wat teather make-up hier bij me thuis en kunnen we alvast gaan oefenen wat voor jou de perfecte make up is, ik woon in de buurt van Nijmegen en hoop dat dit voor jou niet te ver uit de buurt is en ik je hierbij kan helpen je om te toveren tot een superdrag.

je kan me voorlopig bereiken via mn mail, travozohra@live.nl

kisses Zohra