travestie make-over

• tv-silvia

Hallo,

Ben een beginnende crossdresser, zou wat verder willen gaan. Lijkt me heerlijk om in een kapsalon door een kapster een make-over te krijgen compleet met make-up en alles wat erbij hoort. Lijkt me heerlijk om rollers in te krijgen en om onder de droogkap te zitten ( met een mooie kapmantel om ) maar ben bang dat mijn haar daar te kort voor is, wellicht dan met pruik ??

Moet dit “stiekem”doen want mijn vrouw weet nergens van en dat wil ik eigenlijk zo houden. Dus na de make-over ( en eventueel foto's maken ) moet ik helaas weer terug in mijn eigen, dagelijkse persoontje. Ben een man van 44 uit midden-Nederland. Is er iemand die me hierbij kan helpen of een tip heeft.

Lieve groetjes,

tv-silvia

• lila

hoi ik ben 47 cd met veel ervaring graag wil ik je ontmoeten ff kijken of het klikt ben ook gebonden dus ongeveer het zelfde situatie,. na een ontmoeting kunnen zien of we bij elkaar passen laat weten of je daar je interese naar uit gaat

gtje van LILA

• tv-silvia

Hoi Lila, ja lijkt me leuk eens ervaringen uit te wisselen. Eerst maar keer chatten of mailen ? Hoe had je dat in gedachten ? Hoop dat je wat laat horen, groetjes, tv-silvia

• lila

Hoi!ja leuk emailen en dan afprakje per chat oke?spannend

mijn e mail panqueque15@hotmal.com

Tot horens kus Lila

• Chita

Hallo meiden,

Ik ben Chita, 43 jaar, een trava die kan ontvangen in Almere.

Een droogkap heb ik niet, maar de rest wel.

Neem een kijkje op: http://cid-290b719e4da18366.profile.live.com/

Kusjes,

Chita.

• Lilly Fransen .

(tu) Zoek in Limburg of Braband een travestie make-over groetjes Lilly

• john

hallo ik ben john wie wil mij eens wegwijs maken over travestiemakeover wie helpt mij daarbij ik zou graag een keer als vrouw verkleed worden