Rollenspel en zo

• Graciella

Hallo, Deze 40 jarige best leuk uitziende tv zoekt vrouw, man, of andere T voor rollenspelen en dergelijke. Ik ben graag studente, secretaresse, dienstmeisje of iets dergelijks, en dus in een ondergeschikte rol. Maar lang niet altijd, heb ook al genoeg bedacht waarbij we gelijkwaardig zijn. Geen echte sm, maar meer plagerijtjes die er aan verwant zijn. Geen echt sexueel contact ook, hoewel dat nog kan veranderen bij een serieus contact als het klikt, maar zou wel graag een erotische beleving hebben bij de spelletjes. Ik heb een hele levendige fantasie, dus als je geinteresseerd bent wil ik er graag met je verder over praten, om daarna samen in actie te komen. Ik hoor graag van je!

• Graciella

Jammer dat er zo weinig wordt gereageerd. Ik had gehoopt dat er ook mensen zouden zijn die niet alleen voor een makkelijke prooi zouden gaan. Die hun best zouden willen doen, en ook naar mijn verlangens en richtlijnen zouden willen luisteren. Die het misschien zelfs zouden accepteren dat ik dingen niet wil. Voor de juiste persoon, die bereid is er energie en tijd in te steken zou ik best eens veel in de aanbieding kunnen hebben. Maar een sensueel speeltje ben ik niet, je mag proberen het van me te maken. Hoe? Dat vertel ik je graag, maar dan moet je wel reageren

Graciella

• stefan

Een rollenspel lijkt me leuk. Ik mag zelf graag het sletje spelen en ben benieuwd naar jou fantasieen

• Gitta

Hi Graciella,

Ik heb je bericht gelezen en het spreekt mij erg aan.