Rollenspel en zo

• Graciella

Hallo, Deze 40 jarige best leuk uitziende tv zoekt vrouw, man, of andere T voor rollenspelen en dergelijke. Ik ben graag studente, secretaresse, dienstmeisje of iets dergelijks, en dus in een ondergeschikte rol. Maar lang niet altijd, heb ook al genoeg bedacht waarbij we gelijkwaardig zijn. Geen echte sm, maar meer plagerijtjes die er aan verwant zijn. Geen echt sexueel contact ook, hoewel dat nog kan veranderen bij een serieus contact als het klikt, maar zou wel graag een erotische beleving hebben bij de spelletjes. Ik heb een hele levendige fantasie, dus als je geinteresseerd bent wil ik er graag met je verder over praten, om daarna samen in actie te komen. Ik hoor graag van je!

• Graciella

Jammer dat er zo weinig wordt gereageerd. Ik had gehoopt dat er ook mensen zouden zijn die niet alleen voor een makkelijke prooi zouden gaan. Die hun best zouden willen doen, en ook naar mijn verlangens en richtlijnen zouden willen luisteren. Die het misschien zelfs zouden accepteren dat ik dingen niet wil. Voor de juiste persoon, die bereid is er energie en tijd in te steken zou ik best eens veel in de aanbieding kunnen hebben. Maar een sensueel speeltje ben ik niet, je mag proberen het van me te maken. Hoe? Dat vertel ik je graag, maar dan moet je wel reageren

Graciella

• stefan

Een rollenspel lijkt me leuk. Ik mag zelf graag het sletje spelen en ben benieuwd naar jou fantasieen

• Gitta

Hi Graciella,

Ik heb je bericht gelezen en het spreekt mij erg aan.

Ik ben een hetero man van 42 jaar en functioneer in het maatschappelijke leven ook als zodanig. Sinds mijn twaalfde weet ik echter dat ik ook nog meer ben. Ik houd ervan om mij zelf te transformeren als een mooie, sexy, elegante maar ook naughty vrouw. Ik leg wat dat betreft de lat hoog voor mijzelf. Ik houd ervan om mij als vrouw partime te ontwikkelen met veel fantasie en inspiratie Ik heb een mooi skinny lichaam en mooie benen. Als vrouw ben ik echt tevreden met mezelf maar wil het met goede travestieten delenVaak als ik websites bezoek ervaar ik dat als plat omdat vaak meteen de nadruk ligt op sex. Daar is het mij in eerste instantie niet om te doen. Ik ben op zoek naar herkenning en erkenning en wie weet kan daar een omgang of vrienschap uit ontstaan.

Ik hoop van je te horen,

Goed weekend, XXX Gitta

• Ademloos

Mag ik je een keer uitnodigen in mijn sm ruimte?

• qwarius

Hallo Graciella.

Het lijkt me leuk om een rollenspel te spelen zonder dat ere meteen sex aan te pas hoeft te komen.

Daarom lijkt het mij wel leuk om jou eens beter te leren kennen om te zien of we het zelfde willen.

Je zou bijvoorbeeld mijn dienstmeisje mogen zijn en dan beijvvorbeeld koffie voor ons zetten en samen drinken en ander licht huishoudelijk werk kunnen doen, of is dat niet wat je zoekt.

Wel lijkt het me leuk als ik je tijdens het spel eens mag strelen over je billen of dijbeen.

Is dit ook wat jij zoekt laat het me dan weten dan kunnen we eens kennis maken.

Gr Tobi.

• sabine

Hallo Tobi,

dat zou ik wel willen en van mij mag je als je wilt wel zo nu en dan aan me zitten terwijl ik drinken serveer ofzo

Groetjes sabine

• qwarius

leuk dat je reageert, waar kunnen we elkaar eerst eens betert leren kennen via msn of mail?

Groetjes Qwarius66.sabine schreef:

>

> Hallo Tobi,

>

> dat zou ik wel willen en van mij mag je als je wilt wel zo nu

> en dan aan me zitten terwijl ik drinken serveer ofzo

> Groetjes sabine

• Sabine

hallo via mail is het het beste op dit moment

sportist@hotmail.com

groetjes

sabine

• Daphne

hallo dames,

ik ben een beginnende tv en heb met heel veel interesse jullie oproep gelezen. ik herken mijn eigen behoeftes er ook in, gewoon een leuk (seksueel getint) rollenspel zonder meteen sex. ik hoop dat jullie nog ruimte hebben voor een jong dienstmeisje :-) om mee te doen? ik ben 25 jaar, vind dat ik er goed uitzie in sexy kleren.

ik hoop snel van jullie te horen

groetjes Daphne