Hoi,
Ik ben opzoek naar travestieten die mij zouden kunnen helpen bij mijn eindexamenopdracht aan de kunstacademie.
Ik zal mezelf eerst even in het kort voorstellen. Ik ben Tessa en ik ben een 26jarige kunstacademie studente. Ik volg op de academie de richting van autonome/ documentaire fotografie, ik doe dit in deeltijd. Naast de academie ben ik werkzaam als leerkracht in het basisonderwijs.
Dit jaar wil ik mijn eindexamenopdracht voor de academie laten gaan over travestie. Ik ben al een aantal jaar gefascineerd hierdoor en ik heb al in mijn eerste jaar een korte opdracht gedaan rond dit onderwerp. Mijn fascinatie is sindsdien alleen maar groter geworden en ik zie dit dan nu ook als kans om nog dieper op dit onderwerp in te gaan en dit dan in beeld ( foto’s) vast te leggen.
Ik ben opzoek naar travestieten die zelf nog zoekend zijn naar de juiste balans. Ik zou dit willen onderzoeken doormiddel van fotografie.
Ben je geïnteresseerd en zou jij willen helpen, kan je mailen naar tasmaniates@gmail.com
Natuurlijk ook voor vragen.
Groetjes Tessa