meisje in plaats van vrouw

• SpookyM59

Heerlijk hoor, als volwassenen moet je verantwoordelijk zijn voor van alles en nog wat.

Als meisje hoef je dat niet.

Je hebt natuurlijk wel gradaties. als CD kleed ik me graag als engels kostschoolmeisje.

SpookyM59

• wim

SpookyM59 Schreef:

——————————————————-

> Heerlijk hoor, als volwassenen moet je

> verantwoordelijk zijn voor van alles en nog wat.

> Als meisje hoef je dat niet.

> Je hebt natuurlijk wel gradaties. als CD kleed ik

> me graag als engels kostschoolmeisje.

>

> SpookyM59

MMM dan wil ik jou wel eens ontmoeten!!!

• SpookyM59

Wim,

en waarom dan wel?

Omdat je op meisjes valt die geen verantwoordelijkheid hebben of vanwege het kostschoolmeisje?

Overigens is “kostschoolmeisje” meer een kreet.

Algemeen moet je het zien dat ik een man ben van ruim 2 meter, soms op 9cm hoge hakjes loop, een flnk gevulde boezem (cupF) draag en rokjes aan heb die varieren van 38 tot 43 cm.

Spooky

• winnaar

Verloren

http://www.youtube.com/watch?v=_kV6vYzFxy0&feature=player_embedded

• man met een duimlapje

adolf hitler.

Deze man dacht net als de moderators op de luiers.org en de ageplay.forumup dat ze de beste en slimste persoon is.

Maar na 12 jaar in 1945 kwam hitler er achter dat hij behoorlijk fout was en legde meteen de hand aan zich zelf.

Het is te hopen dat ook de fora moderators op de luiers.org luierSS.org en de ageplay.forumup ook eens gaan inzien dat ook hun behoorlijk fout waren.

Misschien als men op een dag merkt dat de moderators daar ook behoorlijk fout waren dat ze het goede voorbeeld van hitler overnemen om ook de hand aan zich zelf te leggen.

• klaaSS

Ik ben de forum furher van de www.luiers.org luierSS.org

Ik hoop nog eens president Furher van de AB-DL wereld te worden.

sieg windels