meisje in plaats van vrouw

• jack

is er iemand die net als ik er graag meisjes achtig wil uitzien in plaats van vrouwelijk?? Ik draag dan ook graag meisjes kleren met een kinderlijk meisjes kapsel…..

• Sabine

Hallo, ik ben ook liever een (teenager) meisje dan vrouw

• jack

ik combineer dit dan ook graag met ageplay…..je speelt dan iemand die jonger is dan je werkelijke leeftijd….bv ik speel dan graag een meisje van 3 jaar met alles wat daarbij hoort……Echter…er rust nogal een taboe opdat ageplay gebeuren….dus is het best lastig om dit uit te voeren, dat kan ook alleen maar in een besloten gemeenschap……

• Sabine

Ik speel graag en kleed me graag als een meisje vanaf zeg maar een jaar of 6 tot 17.

Hoezo taboe, ja natuurlijk voor de buitenwereld, maar dan is het zijn van een crossdresser/travestiet al vaak een afwijking

In een besloten gemeenschap/groepje kan veel maar waar vind je een lotgenoot die serieus is en geen lolbroek

• jack

hier vind je die:http://ageplay.forumup.nl/index.php?mforum=ageplay

• jack

ik heb verder niks meer gehoord. Misschien is de richting die ik uit ga wat minder interessant?? Heb trouwens dat jurkje binnen en vandaag er en hele mooie pruik bij besteld…..

• Sabine

Hallo, ik had niet meer gereageerd omdat je me die link had gegeven van Ageplay, wist niet dat je misschien ook kontakt wilde. Ben erg nieuwsgierig naar dat jurkje en die pruik.Zelf speel ik graag de rol van meisje, maar wel een die de luiers ontgroeit is

• jack

ja dat jurkje en pruik heb ik al binnen……maar om er nu foto's van op het internet te zetten……..dus op welke manier kan ik dat laten zien dan??

• Sabine

je mag ze mailen naar sportist@hotmail.com als je wilt

• jack

ik zal eens kijken of er iemand in amsterdam is die een foto kan maken van mij in mijn meisjes outfit….