Date met een travo/trans

• robinho

Hoi sandra

Ik ben een dus een bi man uit Breda

Ik ben 52 jaar.

Ik ben sinds een half jaar echt gaan beseffen dat ik steeds meer in contact wil komen met travo's

ik voel me heerlijk in mn kousen en lingerie.

een leuke date met een aardige en spontane travo is nu het geen waar ik naar op zoek ben .

Je spreekt me wel aan Sandra.

Je mag ook op mn email adres een reactie plaatsen als je dat prettiger vindt,

Groetjes

Robinho

• robinho

Hoi Sandra,

Mijn Mail adres is

robinho1@tele2 .nl

liefs xxxxxx

robinho

• Ad

Hai ben een man van 54 en heb best zin in een afspraak jij intressen .

Kusjes Ad

• sofian

hi ik wil wel langs kom e n ik ben een marokaans jongen van 22 jaar heb een mooie vorm en heb vaak met slipjes en pantys gespeeld van mijn zusje dus ik wil wel weten of je mij erbij wil helpen en ik wil lekker geneukt en neukn en hou eigen lijk van een klein beetje pervers en mollig du sxx 0628304671

• Ad

Hai Sandra,

Ik ben Ad een man van 54 en kom uit omgeving Oosterhout braband en zou graag keer willen afspreken voor gezellig avond

reageer please.

• petra

Hallo sandra

Ik weet niet of je dit leest en of je nog steeds actief bent als t.v maar ik zou wer graag in contact met je komen ben zelf een beginnende t.v en woon in zeeland omg goes je kunt mij e.v.t altijd mailen op verzun@zeelandnet.nl ben zeker geen faker en zoek een leuk contact waarin veel mogelijk is .zelf draag ik graag lingerie /lak kleding en laarzen en ben een beetje onderdanig ik hhop op een reactie van jou als je dit leest

xxx petra

• ronaldz

Hoi, Ik zou graag met een travo af willen spreken. Ben een jongeman uit Zwolle en liefst zo snel mogelijk daten.

• sambadanseres

Hoi Brian

Graag zou ik met je willen daten.

Groetjes en xxx-jes

Eefje

• Jessy

Hoi Brian,

ik ben 24 jaar.

Als je interesse hebt,hoor ik dat graag.

xxx Jessy

• Jessy

Hoi Brian,

ikben 24 jr oud en wil met je in contact komen.

Interesse?

x Jessy