Nieuwe contact community voor Homo, Hetero, Travestie, Transsexueel, Bisexueel

• Zohra

Het verheugt me de bezoekers van dit prikbordt uit te nodigen voor onze gloednieuwe erotische community ‘De Flirtbox’

Deflirtbox is een community, speciaal opgezet voor mensen die erotisch, sexueel, danwel romantisch kontakt zoeken. De site is vrij sexueel en dus speciaal voor mensen die echt opzoek zijn naar spanning.

De Flirtbox is een site voor iedereen, maar omdat ik nu op de travestie pagina ben, de site is dus ook voor travestieten, transsexuelen, shemales en iedereen die daar een liefhebber van is.

Het adres is http://flirtbox.ning.com

lidmaatschap vereist wel een duidelijke gezichtsfoto, anders kun je geen lid worden…

Op de flirtbox kun je je eigen groep creëren, blogs schrijven, videos en foto's uploaden en een eigen mooie profielpagina aanmaken..

Dus ben je zelf een travestiet of transsexueel en ben je op zoek naar een leuke date? Dan kan dat vanaf nu op De Flirtbox…

http://flirtbox.ning.com

Tot ziens…

• ricko

ik zoek een lieve trans

• Ronald

zoals vele boxen van deze ‘dame’ is dat zoals vanouds gesneuveld doordat men een persoonlijk paaltje aan hangt, deze ‘dame’ is namelijk een trans prostitué en dacht via dat kader ‘klantjes’ te kunnen werven middels het bekende spreekwoord “het mes dat aan 2 kanten snijdt”.

Door belangenverstrengelingen sneuvelen alle boxen van deze ‘dame’ door dit winstbejag.

controleer liever eerst voordat men op een OUDE oproep van meer dan een jaar oud reageerd

• eric

wie draagt er graag dames kleding?

• Leerlover

Nou die link werkt ook niet.

• R

de site is alweer sedert een half jaar gesloten

na een zoveelste poging door een prostitue om klantjes te winnen om via een dergelijke site klootzakken te strikken

• Julia

Ik heb je oproepje er uit gefilterd. De rest van de onzin vergeten we maar. Het antwoord is ja, ik drag graag vrouwen kleding tot aan hog hakken aan toe!

Gr Julia

• wegermee

up