contact travestieten en crosdressers

• john

Hallo,

Ik wil graag in contact komen,en ontmoeten, met beginnende travestieten , crosdressers, of travestieten die al een tijdje ervaring hebben in het kleden en opmaken.

Ik ben een travo-lover uit West-Brabant omgeving Roosendaal.

Groeten

John

• jolanda

hoi john mail me maar

groeten Jolanda

• claudia tv

hallo jolanda, ik zou ook graag leren hoe je je op moeten maken, zou jij mij daar ook mee kunnen helpen en mij ook leren hoe ik me op moet maken. ik hoor graag nog

iets van jou en ik woon ook ik omg. roosendaal. alvast bedankt en hoop op leuke reactie van je jolanda

• claudia tv

hallo john. nu dat ik je hier zien staan denk ik weer aan willemstad, zou jij mij nog eens een keer dat adres van joke uit willemstad kunnen mailen zodat ik er ook eens kan gaan kijken. alvast bedank john en hoop nog wat van je te horen.

groetjes van claudia tv

• michel(le)

hoi,

Ik ben een 18-jarige jongen uit Velp en ik verkleed me soms stiekem als vrouw. Ik heb hier verder ook geen ervaring maar word er altijd wel heel geil van. Ik heb momenteel niet meer de beschikking over de rokjes en lingerie die ik voorheen wel had. Ik hoop dat ik in contact kan komen met u en wie weet nog wel meer….

groetjes uit Velp

• Nicole27

Hee hee ik kom ook omg roosendaal, 14km. Ik hou ervan om lekker in lingerie te lopen en wil nu eindelijk wel eens verder met travestie en opmaken enzo… Het enige probleem is dat ik nog thuis woon en ik hoop dus of 1 van jullie kunnen ontvangen voor een middag of een avond ofzo… Hoor t nog wel… gr x Nicole

• anne77

hoi mail me maar en als heklikt wie weet

kusje anne

annedvrs77@gmail.com

• circade

Hallo.

Graag een mailtje terug voor verder contact .Had graag leren kennen een bi-tv die zachtaardig is .

Circade.

• steef

hallo ik woon ook omg. Roosendaal en vind travos en crosdressers super ik kan ontvangen dus graag mail nicole je kan gewoon komen. grt

• michell(e)

Hoi steef,

ik ben een beginnende travestiet( 19 jaar) maar heb niet de beschikking tot vrouwenkleren ( woon nog thuis namelijk). Ik zou graag x langs willen komen als je tijd hebt. Je kan me mailen op lovelygirl15910@hotmail.com. Hoop dat ik wat van je hoor…

xxxx

michell(e)