training en hulp

• renate

In opdracht van mijn dominante vriend zoek ik een man/vrouw/travestiet, met kennis van zaken, die ons kan helpen om van mij (totaal onervaren op dit gebied) een mooie, onderdanige, volgzame vrouw te maken. Concreet gaat het daarbij om kledingadviezen en assistentie bij het kopen van kleding, schoenen en pruik, om make up adviezen en hulp bij het opmaken en vooral om training in (onderdanig) vrouwelijk gedrag. Liefst in het oosten van het land (maar dat is niet persé noodzakelijk). Discretie gevraagd en geboden. Vergoeding mogelijk.

• Doc Holliday

zeg renate, ik heb een tip voor je : zoek een andere vriend!

Volgens mij ben jij veel te goed om je zo onderdanig op te stellen. Je moet gewoon niet luisteren naar die eikel en doen wat je zelf wilt .

Geloof me, die relatie is tot mislukken gedoemd. Het onderdanige hoertje spelen is leuk als sex-fantasie in bed (of keukentafel of garage of in het bos etc etc), maar niet in het normale leven.

Je moet zeker geen bitch worden, maar gewoon lief en begripvol voor je vent. Maar dat is niet hetzelfde als onderdanigheid.