Zoek date met crossdresser

• Irene

Reageer eens op e-mail, dan praten we daar door, ondertussen trek ik mijn nylons aan.

Irene

• andre

ik word geil van nylons en jij??

• andre

ik woord geil van mannen in lingerie wil dat ze me neuken

• Rob

Hoi Irene,

Stuur even mailtje naar panty1000@live.nl

Groet,

Rob

• Derth

er op geilt dat haar mannetje geile (vrouwelijke) broekjes draagt onder z'n zeer mannelijke outfit. Heb het geluk gehad ooit twee (bisexuele) relaties gehad te hebben die dat leuk vonden, en 1 gaf me zelfs verkleedopdrachten, zo van: “dan wil ik wel dat je het broekje draagt dat ik vorige week voor je gekocht heb”… ;-) Het staat me allemaal omdat ik er atletisch uitzie met lange benen. Andere kenmerken: 45 j, 1.83 m., 80 kg. Beschouw mezelf niet als travestiet, aangezien ik normaliter geen vrouwenkleren of make-up draag. Jij (vrouw 30-45 j) moet er slank en vrouwelijk uitzien met voorliefde voor slettige outfits (lak, leer, pvc, leggings, lingerie).

• Derth

Even in aanvulling… Kinky is dat jij, lekkere meid met biseksuele gevoelens, en ik bij elkaar ons een beetje geil lesbisch voelen (:P)

• ron

Hoi ik ben een leuke mooie vrouwlijke travestie en kan ontvangen heb foto s cam 0646596453.xxx

• erik /leonie

hai ik ben erik en ga regelmatig door t leven als leony ik kom uit nunspeet en kan ontvangen bel me voor een afspraakje

ps alleen als je netjes en schoon bent sms me aub 0620100457 k hoop gauw wat van je horen xxxxxxxxxxxxxxxxx

• BF

erik /leonie Schreef:

——————————————————-

> hai ik ben erik en ga regelmatig door t leven als

> leony ik kom uit nunspeet en kan ontvangen bel me

> voor een afspraakje

> ps alleen als je netjes en schoon bent sms me aub

> 0620100457 k hoop gauw wat van je horen

> xxxxxxxxxxxxxxxxx

Tsss, hoe fake of dom, of beiden, kun je zijn. Gewoon je 06 nummer open en bloot op internet plaatsen, goed bezig hoor.

• Julia

Hallo Rob ik heb cam en ontvang in Twello info 0646596453