hou van zw nylons

• rob

ik draag regelmatig zw. nylons jarretels en hoge hakken ik vind het zalig zou graag met iemand willen chatten

gr. rob

• claudia tv

hallo lieve rob, ik zou best met je willen chattten en wie weet wat voor leuk contact er uit komt, ik hoor het verder van je wel. lieve groetjes van claudiavrob schreef:

>

> ik draag regelmatig zw. nylons jarretels en hoge hakken ik

> vind het zalig zou graag met iemand willen chatten

> gr. rob

• lila

ik heb het zelfde hobby zalig chaten ik ben voor veel in …maar je leef tijd is?

mischien tot kijk

gtjes Lila

• claudia tv

hallo lia, ik ben 59 jaar, en ik ben erg vrouwelijk aangelegd en met hoge hakken

natuurlijk en mooie kleding lila schreef:

>

> ik heb het zelfde hobby zalig chaten ik ben voor veel in

> …maar je leef tijd is?

> mischien tot kijk

> gtjes Lila

• Lila

Hoi Claudia

Dat van de leeftijd was allen ter controle ik wil niets te makken met minderjarigen

dus je leftijd is ok ,niets mis mee ik wil met je chatten maar kies jij maar uit een chat box en als je wil kunnen we gezelig elkaar ervaringen en gevoelens uitwisselen lijk me leuk!

mijn e.mail is Panqueque15@hotmail.com,tot gauw

Lila CD

• claudia tv

hallo lila, ik zal je erbij zetten op msnchat en dan zie ik je wel vanzelf komen als jij dan op oke drukt. groetjes van claudia tv

• claudia tv

hallo lila, ik heb nog niks meer van je gehoord schat, ik hebv je al bij gezet op msnchat en dan hoop ik je daar een keertje te zien en ik heb ook een mailtje naar jou gestuurd met mijn chatadres lieverd ik hoor het wel gr,. claudia tv

• ronad

oja samen in nylons

• Irene

Ik helemaal, reageer via e-mail en we praten verder.

Groet, Irene

• joanne

ook ik houd veel van nylons bij voorkeur met naad en wil er ook graag over mailen.

Groetjes, Joanne