kakmeid gezocht

• linda

Hallo,

ik ben op zoek naar een vriendin die het net als ik heerlijk vindt om over de mail, of chattend, te praten over kleding. Ik vind het superopwindend als je heel erg kak gekleed wilt zijn, of daarover wilt praten. Supertuttige kraagjes, sjaaltjes, plooirokjes, penny-shoenen. Als je daarbij ook nog een beetje onderdanig bent, of het leuk vind om te fantaseren dat je aangekleed wordt, dan moet je schrijven.

Groetjes, Linda

• yvonne

ik vind “kak”kleding ook mooi

• gaby de kakmadam

hey!

ik wil dolgraag jou kakmadam zijn!

KAK is mijn hele leven: ik sta er mee op en ik ga er mee slapen ook!

gelieve mij te contacteren voor verder contact

kakmadamekke@hotmail.com

Love kakgurlieee xx

kakmadam Patsylinda schreef:

>

> Hallo,

>

> ik ben op zoek naar een vriendin die het net als ik heerlijk

> vindt om over de mail, of chattend, te praten over kleding.

> Ik vind het superopwindend als je heel erg kak gekleed wilt

> zijn, of daarover wilt praten. Supertuttige kraagjes,

> sjaaltjes, plooirokjes, penny-shoenen. Als je daarbij ook nog

> een beetje onderdanig bent, of het leuk vind om te fantaseren

> dat je aangekleed wordt, dan moet je schrijven.

>

> Groetjes, Linda

• franziska

Beste Linda,

Een beetje late reactie op uw bericht, maar ik zie deze pas nu voor het eerst. Hoop dat u dit nog af en toe leest.

Ik zou graag met u van gedachten wisselen over kak-kleding; heerlijke blousjes met rusche-kraagjes, plooirokjes, tuttige vestjes en truitjes met pofmouwen (angora of mohair). Ik vind het fantastisch om te fantaseren gedwongen aangekleed te worden met dit soort kleding en mezelf echt voor schut te voelen lopen.

Hoop op een reactie,

franziska

• linda

Hoi Franziska,

lijkt me heel leuk om verder te schrijven. Mail je me op dieren2004@yahoo.com?

tot gauw, Londa

• ellie

hoi ik hou ook erg van deze kleding,ik draag het al jaren

xxx ellie

• tv-silvia

Hallo dames,

Lees veel overeenkomsten, ben ook gek op de “lady-style” met veel satijnen blousen, rokjes, nylons, sjaaltjes, opgestoken haar en zo. Zou dus ook graag een mailen of chatten met mede-liefhebbers, mijn email / msn = tv-silvia@hotmail.com

groetjes,

sil

• Renee

Wat herken ik me hier in, vooral in truttige bloesjes. Voorbeeld? Wit katoenen jaren '60 bloesje, natuurlijk mouwloos en met een hooggesloten klein rond kraagje. En dan onderdanig dienstmeisje spelen!