zoek

• jozef

zoek in de omgeving van groningen een transexueel voor date of meer.

geen fakers geen extreme sex. je krijgt altijd antw. terug.

• Nadiya

Hallo.

met dit mailtje zal ik mijn site graag op de travestie site willen hebben staan

naar een jaar ruim hard werken is mijn site klaar en kan ik met trots gaan linken ik zie uw reactie dan ook graag terug.

MvG Lady_Nadiya

• Nadiya

Hallo allemaal.

Via deze weg zal ik graag mijn site willen promoten,het is een site speciaal gemaakt voor elke doelgroep of op travestie doeleinden gericht is, het zal mij een grote eer zijn als u eens de moeite nam om er eens een kijkje te nemen en u zelf te laten opvallen dat ik er alles aangedaan heb om een andere site neer te zetten dan gelijk de credit card te moeten pakken.

je kunt mijn site een eigenlijk een playground noemen.

mocht je zin hebben dan ben je van harte welkom op mijn site

waar ik erg trots op ben.

MvG Lady_Nadiya

• jozef

hallo nadiya wat is het website adres hoe kom ik daar aan kan het niet vinden zou je me kunnen mailen groetjes martin

• Nadiya

Hallo.

Ik zie dat ik iets mis gedaan heb denk ik dan ik sta op een prikbord van deze site sorry hier voor ik zal graag in de site zelf opgenomen willen worden.

maar mijn website heet.

www.nadiyaherplacetobe.eu

Ik hoop dat ik je hiermee een juiste aanvulling gegeven heb

Groetjes Nadiya

• jozef

hoi nadiya nog bedankt voor je re: op mijn laatste vraag ik heb even gekekn en het is helder en top de website groetjes martin

• gaby de kakmadam

Ik Ben geintresseerd!!

contact Me: kakmadamekke@hotmail.com

xxxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXGaby!

• jozef

gaby je zocht contact met me je kan me mailen via mtravolove voor verder info en info uitwissellen groetjes jozef

• jozef

gaby ik heb je een mail adres gegeven voor contac maar ik zie op travesieten site dat het niet goed is over gekomen het is nogmaals mtravolove@live.nl ben wel nieuwschierig naar je mail me maar of op msn mtravolove@live.nl

groetjes jozef

• jozef

gaby ik heb geprobeert via je mail adres te mailen maar dat lukt niet contact je mij via het opgeven mail adres zie bij jozef of heb je een ander mail adres wil je dat doorgeven naar mtravolove@live.nl

kus jozef hoop wat verder van je tehoren