Dress like a woman, feel like a woman!
Voor veel mannen die als een vrouw door het leven willen gaan is het moeilijk om de juiste kleding/schoenen, make up, haardracht, houding enz… te bepalen.
Ieder figuur is uniek,….(gelukkig wel-)
Maar gelukkig heeft bijna iedereen vrouwlijke vormen, hoelaat je deze vormen het beste uitkomen met o,a kleding, make up? en hoe camoufleer je de minder vrouwlijke vormen of minder mooie vormen?
Vaak zie je dat de gekozen kleding, make up, haar, houding, enz enz ..net even iets…. to much of juist net iets to less zijn .
We kennen daar bijna allemaal wel voorbeelden van denk ik.
Het begon allemaal Jaren geleden toen een goede vriend van me, me vertelde dat hij voortaan als vrouw verder door het leven wilde gaan. Ik dacht gelijk ‘wanneer jij je dan een stuk gelukkiger zult gaan voel.. DOEN! ’ en heb hem dit natuurlijk ook verteld.
Ik was een van de eersten die hem zag als vrouw….Ik moet je eerlijk bekennen ik schrok me dood! Ik dacht, dit is niet vrouwlijk gekleed gaan, meid je ziet eruit als een clown!
Veel te hoge haken waar ze meer op struikelde dan liep, een pruik die de verkeerde kleur en lengte had en zo haar breedekaaklijn flink benadrukte, een te korte rok waardoor haar te forse en gespierde kuiten te veel de aandacht trokken en de make up? dat raad je denk ik al….
En zo is het idee geboren…..
Sinds dien adviseer en begleid ik mannen die verder door het leven willen gaan als travestiet of transseksueel.
Wat kan ik voor je betekenen?
Heel kort en krachtig …..HEEL VEEL! je van A tot Z advieseren/begeleiden.
Mocht je meer willen weten mail me dan geheel vrijblijvend…
Misschien tot ziens! Groeten, Natalie