travestiet zoektvriendin

• wilma

hoi ik ben wilma ik ben een travestiet van rond de 50 en ik zoek een vriendin vrouw die daar geen probleem mee heeft liefst zelfde leeftijd en uit de regio nijmegen om eens lekker te kletsen bij een kopje koffie en die mij wil helpen met make-up en kleding

• eroticbiclub

De doelgroep voor EroticBiClub zijn Bi Schierige biseksuele Koppels,Dames,Heren maar travestieten, transseksuelen, Gay mannen en lesbische vrouwen zijn ook van harte welkom. Kortom voor iedereen die Erotische en seksuele kontakten tussen gelijke geslachten zoekt, gecombineerd met lekker uitgaan onder gelijkgestemden. De EroticBi Party wordt gehouden op de Showboat in Zaandijk, de ideale locatie voor onze EroticBiClub Party. Er kan veel, heel erg veel op eroticBiClubParty , mits veilig en met respect voor anderen. Op iedere EroticBiClub Party boeken wij een erotische show aangepast aan het thema Bisexuel,Bi Schierig.

www.eroticbiclub.nl

www.eroticbi-club.hyves.nl

• Paul

Geachte heer/mevrouw,

Aankomende maand is het weer zover. tijdens de kermis in Tilburg hebben wij een avond die roze maandag heet op 21-juli. Deze dag staat zoals bekend bij iedereen in het teken van Homo en travestie acts. Graag wil ik weten wat de mogelijkheden zijn voor een leuke samenwerking. Wij zijn een café met drie verdiepingen in harte Tilburg. 1100 bezoekers gaan deze dag compleet uit hun dak in ons café. Ik wil ons gehele pand roze maken en laten lijken op de bekende maar overleden danssallon te Eindhoven. Heeft u interesse om deze dag aanwezig te zijn of een act op te voeren?

U kunt mij bereiken op het onderstaande telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Paul van Boxtel

Café Philip

06-23758925

• Moira

Hoi Wilma,

Een beetje laat, Maar als je nog iemand zoekt laat het mij dan even weten ?

Groet,

Moira.

• Sofie

Hoi Moira,

ben zelf ook travestiet.

Graag had ik ook eens gezellig een bakje koffie willen drinken en samen wat willen kletsen onder vrouwen.

Is uw aanbod nog steeds geldig?

Groetjes,

Sofie