Zoek zachte date met tv

• Tom

Hallo,

ik zoek voor do 03/01 of vr 04/01 namiddag date met tv die liefst kan ontvangen. Ik hou heel veel van rokjes, (vooral jeans en latex rokjes).

Ik hou vooral van zachte date, met knuffelen, zoenen, strelen, wat @!#$, etc. en safe.

Ik behandel je zacht en als een vrouw.

Lieft regio Antwerpen of indien NL West Brabant (Bergen op Zoom) of Zeeuws Vlaanderen

groetjes,

Tom

• Tom

Hoi Sandra,

Ik ben bi m die af en toe date en een date zoekt met tv. Indien er een klik is tussen ons beide, dan zou ik graag af en toe afspreken. Zelf ben ik m die ook tijdje als tv gekleed ben geweest (pruit, lingerie, rokjes en pumps), maar door omstandigheden (lang verhaal) niet meer kan doen (heb m'n spulletjes weg moeten doen).

Ik zou dus graag afspreken, als je zin hebt. Indien mogelijk zou ik graag ook iets vrouwelijk anntrekken (iets van jou als het kan, of we kunnen samen eens kijken zodat ik iets kan aanschaffen), maar dit hoeft niet. Hetgene wat ik leuk vind zijn jeans en latex rokjes, jaretellen, strings, satijnen setjes en hoge laarzen (heels).

Op sexueel gebeid hou ik vooral van knuffelen, strelen, zoenen, @!#$ en met condoom pijpen. Ik doe het graag rustig aan, waarbij ik je als vrouw behandel, bvb samen leuk filmpje zien of elkaar rustig strelen enz.

Ik heb bruin haar en ogen, ben 35j, 1m87 en weeg rond 90kg.

Van waar ben jij ergens ? Waar hou jij van ?

groetjes en kusjes,

Tom

(terloops: Ik noemde me vroeger ook Sandra, als ik als tv gekleed was).

• Tom

Sandra,

Ik kan vrijdag enkel overdag (tussen 10u en 16u ongeveer). Ik moet rond 6 uur zeker in Antwerpen zijn die dag. Kan je nog op ander moment ?

Je bent helemaal wat ik zoek. Rustig van elkaar wat genieten. Ik hoop dat het lukt om eens met jou af te spreken.

kusjes,

Tomsandratv schreef:

>

> hoi tom, ik draag het liefst half lange rokken maar ook vaak

> korte spijkerrokjes, met een hold up panty eronder, daaronder

> dan weer laarzen of pumps, geen higheels hoor, ik wil je

> graag wat kleding lenen, verkopen doe ik in principe niets

>

> het lijkt mij heerlijk om te pijpen, knuffelen en strelen,

> heerlijk om dan ook een wijntje erbij te drinken met een

> muziekje op de achtergrond

>

> ook leuk dat je jezelf sandra noemde vroeger,ben benieuwd

> naar jou vrouwelijke kant, oh ja ik kom uit west brabant,

> vertel je later wel waar precies

>

> ik laat het aan jou over wat we verder zullen afspreken,

> liefst vrijdag na een uur of 5

>

> liefs en xxxx sandra

• Tom

Sandra,

maat ken ik eigenlijk niet (da's altijd moeilijk in winkel ;-). Ik zou zeggen ik pas wel wat, voor kostuumbroeken heb ik 52-54. Jeans zijn andere maten die ik niet direct ken. ben 1m87 en weeg 89 kg.

Ik kan tegen een 14u bij je zijn.

En ik zal flesje wijn meebrengen dan.

Als je op msn komt, dat chat gemakkelijker en daar heb ik pic (als man).

Laat gauw iets horen !

groetjes,

Tom

• Tom

Ik heb je e-mail adres niet (wordt niet getoond). Geef het eventjes, dan voeg ik je toe.

kusjes,

Tom