zoek contact

• Inters.

Hallo, ik ben een jongeman van 38 jaar. Langs deze weg zoek ik contact met iemand in de trans/inter-sexuele kringen. Ben zelf licht intersexueel man. Leef gewoon als een man maar heb, door een syndroom die ik bij mijn geboorte meegekregen heb, hele kleine borstjes. Door mannelijke hormonen (op recept) en veel sporten probeer ik ze wel nog kleiner te krijgen.

Kom uit Gelderland en zou mooi zijn als jij ook uit Gelderland komt, maar is niet erg als je wat verder woont.

De reden waarom ik geen normale vrouw wil, is omdat ik onvruchtbaar ben en geen vrouw zoek met de kans dat zij zo graag kinderen wil met/van mij, dat kan dus niet.

Wat ik uiteindelijk wil is iemand (een trans/inter-sexueel) de mogelijkheid bieden om een zo normaal mogelijk leven te hebben als man en vrouw.

Hoop op leuke en serieuze reacties!

Groeten en kusjes

Inters.

• Inters.

Blijkbaar ben ik toch een beetje te apart voor hier!?

Groetjes Inters.

• dahlia

Hoi Inters,

wat voor vorm van intersexualiteit heb jij dan, als ik vragen mag? Je schrijft dat je mannelijke hormonen op recept krijgt, en dat je kleine borstjes hebt……maar die kleine borstjes zijn vrij gemakkelijk operatief te verwijderen hoor, mn en vooral omdat je duidelijk als man leeft/ wenst te leven.

En geen ‘normale’ vrouw ivm een kinderwens? Er zijn zat gescheiden vrouwen die al kinderen hebben en ook oudere vrouwen die geen kinderen (meer) willen of kunnen krijgen, dus het klinkt me allemaal wat vreemd in de oren, eerlijk gezegd.

Groetjes Dahlia (transseksueel)

• joe

zoek oudere travestiet +50 liefst uit west vlaanderen

Inters. schreef:

>

> Blijkbaar ben ik toch een beetje te apart voor hier!?

>

> Groetjes Inters.