candy korvelseweg tilburg

• gay

As donderdag 22aug 2013 rond 10.30 uur

Wil ik 35 jarige gay pijpslet, lekkere geschore pikken deepthroat pijpen!!!

Enne mischien laat ik mij wel lekker neuken! mc of zc…

Stuur even een berichtje als je interesse hebt!!!

• oudje

kan ik ook met je afspreken op een andere dag, want donderdag kan ik niet, mail me maar rechtsteeks want ik wil jou wel bare

• pat

Hoi oudje

Ik kan ook dinsdag voormiddag.ik hoor het wel!!

• pat

oudje Schreef:

——————————————————-

> kan ik ook met je afspreken op een andere dag,

> want donderdag kan ik niet, mail me maar

> rechtsteeks want ik wil jou wel bare

As dinsdag voormiddag?

• Johan

Hoi Tanja,

Wanneer ben je er weer?

Johan

• Johan

Hoi,

Komen er ook vrouwen?

Jonge vent, bi ingesteld, nog niet zo ervaren, wil Candy wel eens ontdekken. Wanneer kan je het beste komen? Wanneer zijn er de meeste vrouwen en mannen?

Johan

• MrJos

woensdag 14 augustus was er een heerlijke tv slet 's middags . lekke rmee gespeeld en oed gepijpt

• Michel

Wie is er vanavond vanaf 19u??

Ik 34 bi (18cm) geschoren

X

• Anoniem

http://erotic4u.nl/ Check Gastenboek

• bihappystel

Gisterenavond voor het eerst met mijn vrouwtje naar de Candy geweest. Wij waren erg nieuwsgierig, En wilden graag eens kijken WAT voor sexcinema dit nu is. Door alle berichten. Wij kunnen enkel maar zeggen na ons bezoek : WAT EEN VIEZE , SMERIGE TENT. Bij binnenkomst in de heterozaal werden wij getrakteerd op een sterk geurende spermalucht van anderen die ons voor zijn gegaan. Oude afgekeurde kringloop banken. Een vies plakkende vloer. Dus niet een tent om terug te keren. Bij het beklimmen van de trap vroegen wij ons al af wanneer hier voor het laatst gestofzuigd was. En voor het laatst schoon gemaakt was. Wij hebben dan ook niet veel tijd hier verder aan gespandeerd om ons terug te haasten naar de auto……CANDY …KORVELSEWEG —TILBURG…Een goed adres om een SOA op te lopen….