Wie heeft ervaring met hormonen

• shirley

Hi allen,

Enige tijd geleden stond een oproep / verhaal over het gebruik van vrouwelijke hormonen, met name voor borsten groei. Ik kan de oproep of het verhaal niet meer terugvinden. Wie heeft ervaring met de vrouwelijke borst hormonen, het schijnt dat de borsten na een tijdje weer verdwijnen….

Groetjes

Shirley

• sacha

ik niet omdat ik ben er ook op zoek naar maar als jij het heb gevonden dan wil ik het ook graag weten grtjes saskia

• Shirley-tv

Als je kijkt bij travestieweb.nl bij mijn profiel kun je het een en ander lezen over borstgroei en hopkorrels welke de borstgroei stimuleren.Mijn profiel staat bij de knop profielen,daarna mijn naam shirley zoeken.Ik ben diegene met de foto met een zalmkleurige trui en zwarte legging en hoge fluoriserende instappers met hoge hak.Je moet wel even een profiel (met of zonder foto) aanmaken.

Groetjes

• sacha

ik zoek hormonen pillen die je borsten groter maken

• erin619

Kijk even op www.freedom-pharmacy.com. Hier kan je estraderm patches bestellen zonder voorschrift. Vlotte service. Opgepast, het gaat hier wel degelijk over hormonen, en er is dus de nodige voorzichtigheid bij geboden. Groetjes

• brianmastenbroek

ik heb wel ervaring ook wat en waar je ze koopt Mail me als je meer weten wil brianmastenbroek@hotmail.com

• Ronald

ALLES aangaande hormonen, dit zonder medische controle, is letterlijk spelen met je leven.

Zo is er een verhoogd risico aangaande trombose met de uiteindelijke dodelijke of zwaar gehandicapte gevolgen.

laat je niets wijsmaken op dit vlak - als je gaat experimeteren hiermee kan je beter gelijk je doodkist bestellen en klaarzetten in de gang

bestel NIKS via het internet wat dat is in doorsnee gewoon rotzooi tegenwoordig - diegenen die anders beweren zijn vaak degenen die er ook aan verdienen - verdienen aan menselijke stompzinnigheid.

Ga eens info inwinnen bij het VU te Amsterdam of via LKG T&T of via alhier qua linken >> http://www.travestie.org/html/links/index.php

laat je niet gekmaken