meisje in moeilijkheden

• miss Elvira

Hallo allemaal,

Al eens andere sites geprobeerd, maar met weinig succes, dus is nu mijn hoop op de lezers van dit prikbord gevestigd. Al heel lang heb ik fetish-achtige tv-gevoelens, waar ik af en toe aan toegeef. Maar al even lang fantaseer ik er daarbij over dat ik tijdens zo'n verkleedpartij een beetje vernederd, onderdrukt of gestraft wordt. Met de nadruk op een beetje, dus bedoel ik daar geen echte BDSM mee, want pijn is niet fijn. Bondage is weer een ander verhaal, want dat fascineert me wel behoorlijk. En dan blijft ook nog over het moeten gehoorzamen en gestraft worden als een schoolmeisje. Misschien een beetje meer de spannende kant op om het wat vernederender te maken. Bijvoorbeeld in de hoek moeten staan, verplicht worden mijn rokje op te tillen, gedwongen in bikini te zijn enzovoort. Nu kan ik natuurlijk ook zelf in de hoek gaan staan, maar het lijkt me veel opwindender om door jou in de hoek gezet te worden, waarbij jij dus ook kunt bepalen hoe lang ik moet blijven staan, maar ook of je me soms nog extra aan wilt pakken door me bijvoorbeeld alleen in lingerie en op hoge hakken te laten staan, of me handboeien om te doen.

Heerlijk opwiindende rollenspelen, maar wel met een voorwaarde: Genieten van onze eigen opwinding mag, net als van de aanblik van de ander, maar verder blijven we buiten het spel om van elkaar af, zeker op sexueel gebied. En verder kunnen we in overleg bepalen wat wel en wat niet kan en mag in wat we willen, ik heb er ook nog geen ervaring mee.. Is er iemand geinteresseerd om hierover met mij in contact te komen? Eerst gezellig mailen, en als we het goed met elkaar kunnen vinden wil ik later wel eens iets uitproberen. Mocht dat bevallen en zo leuk en opwindend zijn als het mij nu lijkt zien we dan wel verder hoever we er in willen gaan, want ik heb nog heel veel spannende fantasieen.

Nederige groetjes

Miss Elvira

• annabelle

Hallo Elvira,

Je oproep spreekt mij wel aan, leuk in bikini zitten en op afstand van elkaar genieten.

Ik weet een heel leuk pekje waar we samen kunnen zijn.

Doe me maar eens mailen.

Groetjes Annabelle

• Sharon

hallo Elvira en Annabelle

Ik zie dit ook wel zitten stel je eens voor wij met z'n drieen lekker elkaar straffen en van elkaar genieten nou ik zie dat wel zitten hoop er meer van te horen.

XXX Sharon