Crossdresser

• Sabine

Hallo 41 jarige slanke Crossdresser uit omg. Joure zoekt lotgenoot of liefhebber voor vriendschap en regelmatig kontakt, ben wat verlegen, onderdanig en gehoorzaam dus jij mag best wat dominant zijn. Wie o wie?

Wel graag eerlijke en serieuse mensen want dat ben ik ook.

• Gea

Hoi Sabine,

Ik ben een CD/TV uit omgeving Sneek. ben 48 jaar, 1.90 lang en 90 kg. Ben sportief gebouwd, blond, netjes opgemaakt en vrouwelijk van aard.

Ik zie me overigens niet als lotgenoot. Ik vind het gewoon heerlijk om als Gea naar buiten te gaan.

Ik zoek in eerste instantie een date om te zien of er een klik is. Zo ja, dan is meer mogelijk.

Kun je wat meer over jezelf vertellen? Bij voorkeur via de mail.

Gea

• petra

hoi sabine,wil wel contact met jou ,ben slank en verzorgt,loop altijd met lekkere kleren aan ,en altijd lingerie zo als kousen jarretels en mooi slipje en body en een jurkje,ben heel vrouwlijk,mooie billen ,en wil altijd wel wat spannends,x petra

• Monica cd

Hallo,

ik ben Monica cd,kom uit Flevoland,kan goed verplaatsen en interesse in een leuke afspraak,kan ook goed overdag !

xxx Monica

• Marsha

Hoi dames,

IK las juist jullie berichtjes op het prikbord. Ik zou graag eens afspreken. Ook Petra jou omschrijving beviel me wel. Volgens mij ben je wel in voor iets spannends.

Dames ik kom uit Brabant maar reis regelmatig door NL. Verplaatsen is dus geen probleem. Ontvangen wel. Ik zelf een tv van 37, 1.80m en lekker gebouwd, heerlijk kontje. Ik draag meestal glans panties met heerlijk satijnen body en laarzen met hoge hakken onder mijn rokje of jurkje. Daarbij draag ik meestal lange satijnen handschoenen waarmee ik heerlijk langs mijn benen streel.

Willen jullie eens afspreken?

Hoor graag van jullie

Groetjes en lieve kusjes

Marsha

• Martine

Hay Marsha, en anderen met dit heerlijke gevoel van erotiek.

2 zielen 1 heerlijke gedachte.

Heerlijk het gevoel met high heels en glans panties .

mail me , hogehakken15@hotmail.com

Groet Martine