beetje lang verhaal

• g.

Hoi,

Heb een beetje lang en misschien voor jullie vermoeiend verhaal.

Afgelopen week ben ik terug gekomen van mijn vakantie op Bali,was samen met een van m'n beste vrienden. Heb de tijd van m'n leven gehad, super vakantie.

Tijden deze vakantie ben ik voor het eerst in contact gekomen met ladyboys, uit schaamt voor mijn interesse tegen over mijn vriend heb ik hier verder geen aandacht aan gegeven, wel kon ik er niet van slapen en fanaseerde er iedere avond over.

Zelfs nu ik terug ben in Amsterdam blijf ik denken aan de “meisjes” die ik daar zag.

Kan iemand mij misschien in contact brengen met een aziatische ladyboy om hierover te praten?

• Jolanda

Beste G,

Vind het helemaal geen lang en vermoeiend verhaal.

Heb een aantal vragen.

Ben je homo of hetero?

Hoe oud ben je?

Groet,

Jolanda

• G.

Hoi Jolanda,

Bedankt voor je snelle reactie.

Goeie vraag, ben hetero en heb ook een vrienin, durf het met haar niet te hebben over mijn gevoelens.

Ben 25.

• Jolanda

Beste G,

Heb aardig wat travestieten in mijn vrienden kring, alleen geen aziatische.

Ga m'n best voor je doen.

Groetjes.

Jolanda

• G.

Joepie,

Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

Ik blijf regelmatig het prikbord bezoeken.

• Dahlia

Hoi Jolanda,

wat een rare vraag of G homo of hetero is? Homo's vallen in de regel op mannen, en niet op vrouwen (en aanverwanten).

En als G werkelijk zo hetero is, waarom zich dan zo schamen voor zijn gevoelens dan?

G is heel gewoon (in mindere of meerdere mate) bi, anders was zijn interesse wel bij geboren vrouwen/zijn vriendin gebleven toch?

Dahlia.

• Jolanda

hoi Dahlia,

De onduidelijkheid over g. z'n geaardheid ontstond omdat ik begreep uit zijn verhaal dat hij met z'n vriend op vakantie was.

Maar je hebt natuurlijk gelijk.

Heb nog steeds geen geschikt “meisje” weten te vinden voor zijn eerlijke vraag en zijn zoektocht naar zichzelf.

Misschien weet jij meer.

G. is in het berichtje van 19.42 vergeten z'n email te verstoppen:-)

Liefs Jolanda

• Dahlia

Hoi Jolanda,

tjah, G is op zoek naar iets heel specifieks, en wel om een soort therapie te ondergaan….G woont in Amsterdam, dus ik zou hem voor willen stellen gewoon naar de Bloedstraat op de Wallen te gaan, daar zitten heel veel aziatische transen, die tegen betaling vast wel met hem willen praten, en wellicht nog wel sexen om het te proberen ook.

Lijkt mij de enige manier om emotioneel/mentaal/evt fysiek aan zijn ‘gerief’ te komen, toch?

Groetjes Dahlia.

• ovce

ik ga zaterdag naar bali……wat bedoel je met ladyboys??? ik ben homo.

zijn dat travo's of meisjes met penis?