graag jullie mening

• Henny

Ervaringsdeskundigen gezocht!!!!!!!!!!

Stel je voor een jongeman van 17 jaar, enerzijds een stoere vent, kickt op stoere/snelle auto's, meisje, baardjes en tattoos, anderzijds diezelfde stoere vent in roze stringetjes en voorgevormde beha's. Super geinteresseerd in sm, anale sex en al dat soort dingen. Wie vertelt mij wat ik met deze jongen moet doen? en vooral wat is dit voor jongen, is dit een travestiet of geef een hint. Ik wacht het af.

• Miss Elvira

Hoi Henny,

Moeilijk hoor, als je daar gelijk een etiket aan wilt hangen. Ik herken wel het een en ander, zij het in wat minder scherpe vorm, geen baard, tattoo's e.d., wel vrouwen en auto's, en ook lingerie, korte rokjes enzovoort. Voor mezelf twijfel ik tussen een fetisj en echte travestie, Maar wat is de grens, en wie bepaalt die. Ik weet wel dat ik noch de mannelijke, noch de vrouwelijke kant kwijt wil, want ze maken me samen tot wie ik ben. En vrouwelijke eigenschappen geven je als man ook nog de kans het eens van een andere kant te bekijken.

Miss Elvira

• Henny

Nou miss Elvira je moet me ook niet verkeerd begrijpen hoor, ik wil niet zozeer ergens een etiket aan hangen ik wil graag leren zo'n jongen te begrijpen. Het gaat mij er niet om hoe of wat hij is, maar als je er iets meer over weet is het begrijpen makkelijker.

Henny

• Wanda

Toen ik zelf 17 was deed ik stoer om juist extra te maskeren, dat ik was geintresseerd in beha's stringetjes en hakken en dat terwijl ik al vanaf mijn 12de stiekem de kleren van mijn moeder droeg.Henny schreef:

>

> Ervaringsdeskundigen gezocht!!!!!!!!!!

> Stel je voor een jongeman van 17 jaar, enerzijds een stoere

> vent, kickt op stoere/snelle auto's, meisje, baardjes en

> tattoos, anderzijds diezelfde stoere vent in roze stringetjes

> en voorgevormde beha's. Super geinteresseerd in sm, anale sex

> en al dat soort dingen. Wie vertelt mij wat ik met deze

> jongen moet doen? en vooral wat is dit voor jongen, is dit

> een travestiet of geef een hint. Ik wacht het af.