Lieve Elphi,
Ik ben zelf een grote liefhebber van het me kleden als mooi meisje en ik kan dan ook ontzettend genieten van die heerlijk lingery en mooie rokjes en jurkjes etc.
Zelf zou ik het heerlijk vinden om een vriendinnetje te hebben voor gezellige avonden( of misschien zelfs weekenden), gewoon om samen gezellig te kletsen onder genot van een drankje en hapje en te genieten van die heerlijke kleding en elkaars samenzijn.
Inderdaad hoeft voor mij het niet zo te zijn om gelijk bij binnenkomst uit de kleren en in bed te verdwijnen, dan kun je evengoed kontakt zoeken met een man voor pure sex.
Het is veel mooier om samen als meisje/vrouw op de bank kletsen, genieten van een romantisch muziekje op de achtergrond, kaarslicht, zo nu en dan speels een hand op je arm of op je bovenbeen en eventueel de warme tintelingen die dit teweeg brengen door je buik laten borrelen en hiervan genieten en dan misschien wel elkaar aankijken, vlinders en tintelingen in je buik van die zachte tedere aanrakingen, misschien een beetje licht in je hoofd van een glaasje wijn teveel, en die zachte romantische muziek op de achtergrond., kaarslicht, en het genot van die heerlijke kleding, een hand die je zachtjes streeld, lippen die elkaar teder ontmoeten, misschien teder met elkaar gaan dansen op die zachte romantische muziek, armen om elkaar geslagen, onze lichamen gekleed in prachtige lingery en mooie rokjes of jurkjes zachtjes tegen elkaar aanwiegelend op de ritme van het muziek en misschien wel op het ritme van de gevoelens die in zo'n situatie de overhand in onze lichamen neemt, lippen die elkaar vinden en dan in zo'n situatie kan ik me voorstellen dat het geheel in een heerlijke intense en intieme vrijpartij eindigd en in zo'n geval vind ik het alleen maar heerlijk dat je van elkaar en uiteindelijk de sex zou kunnen genieten
Ik in elk geval zou dolgraag zo'n vriendinnetje willen hebben, in de eerste plaats voor de gezelligheid en hetgenieten van mooie kleertjes, en dan uiteindelijk misschien wel omdat je misschien wel je gevoelens die langzamerhand steeds meer warme tintelingen in je buik veroorzaakt gewoon volgt, gewoon romantisch, teder, zacht, intens en heel erg intiem