Zijn er ook meiden die serieus over dit onderwerp willen praten

• Rebecca

Ik ben Rebecca een tv meid uit de buurt van Joure. Ik zoek contact met andere TV meiden die serieus over crossdressing willen praten. Ik wil weten wat jullie zoal bezig houd en ik wil leuk kletsen over kleding, mode muziek, politiek en nog veel meer met gelijkgestemde. Laat eens wat van jullie horen. Alleen serieuze reacties a.u.b.

Kusjes Rebecca

• Siska

Hallo Rebecca,

Ik ben Ciska, 40, slank, ik ben eigenlijks geen echte TV maar eerder een echte crossdresser met grote passie en liefde voor heerlijke (sexy)lingery en mooie meiden/dameskleding en leuke laarsjes en het liefst draag ik dit de hele dag maar helaas dat gaat niet.

heb niet echt een vrouwelijk uiterlijk, loop dus niet gauw overdag als meid over straat maar heb een zachtaardig vrouwelijk karakter, ben eerlijk en lief

Ik zou het geweldig vinden iemand te treffen waarmee je gezellig als meiden samen kunt zijn, lekker kunt babbelen over allerhande dingen ed ed.

Ik kom uit St Nyk en werk in Heerenveen en ben serieus en zoek dus leuke gezellige vriendschap met een gelijkgestemde/vriendinnetje.

Kusje Ciska

• Monica cd

Hallo Rebecca,

je oproep zag ik staan op Prikpagina.Daarom reageer ik hierbij.

Ik ben een leuke hetero vent van 48 jaar en kom uit de N.O.P.,al jaren liefhebber en bewondraar van travestie en sinds een aantal maanden doe ik het zlef ook,als Monica cd.Het lijkt me leuk om eens met je in contact te komen !

Groetjes,

Monica

• Dahlia

Hoihoi,

travestie.org lijkt me een geschiktere plaats om serieuze gelijkgestemden te zoeken? Heeft ook een chat, redelijk bezocht tijdens de weekenden 's avonds laat.

Groetjes Dahlia.

• Rebecca

Hoi Siska

Je reactie spreekt me enorm aan. Hoe kom ik in contact met je? Het lijkt mij erg leuk om een vriendin te hebben waar ik mee over allerlei zaken kan kletsen die ons bezig houden. Laat wat van je horen.

Kusjes Rebecca

• gerb

Robeca,ik als tv vrouw wil gaarne met je mailen en lekker te kletsen over onze kleding ed.Rebecca schreef:

>

> Ik ben Rebecca een tv meid uit de buurt van Joure. Ik zoek

> contact met andere TV meiden die serieus over crossdressing

> willen praten. Ik wil weten wat jullie zoal bezig houd en ik

> wil leuk kletsen over kleding, mode muziek, politiek en nog

> veel meer met gelijkgestemde. Laat eens wat van jullie horen.

> Alleen serieuze reacties a.u.b.

>

> Kusjes Rebecca

• Siska

Hallo Rebecca,

Bedankt voor je interresse.

't zou mooi zijn een lief vriendinnetje te hebben om te kletsen etc.

je kunt me mailen op hsz63@hotmail.com

Kusje,

Ciska

• TanjaTV

Hi,

Ikkom uit Leek en herken heel veel in je verhaal.

Wil graag je vriendinnetje worden

XXX