crossdresser

• Ger

Ben een man van achter in de veertig mijn fetish is dat ik graag panty's kousen en meer vrouwelijke lingerie en kleding draag.

Door dat ik getr. ben heb ik dat lang weg gestopt. Ook kan ik niets van mijn vrouw aan, zij is slank en ik ben stevig gebouwd.

Is er iemand die vrouwelijke kleding heeft die ik kan aantrekken en me dan een keer vrouw kan voelen?

Woon in zuid holland

• ronny

Hoi Ger,

Ik heb wel wat lingerie, maar vooral kousen en panties voor je die je wel aan zou kunnen trekken.

Laat maar eens wat van je horen.

• Renee

Hallo Ger,

Ik ben travo en woon op Walcheren in de prov. Zeeland.

Je kunt als je dat wil bij mij diverse nylons, panty's, of andere dameskleding komen passen.

Groetjes Renee.

• Lisette

Hoi Renee,

staat het aanbod nog steeds om bij de langs te komen om te passen? Ik ben aanstaande 11 februari in Goes, en misschien is het leuk om langste komen voor wat passen en wat koffie? Ik neem mijn eigen spulletjes dan ook mee.

Groetjes,

Lisette

• Renee

Hoi Lisette,

Ik weet nog niet of ik dan thuis ben, stuur je mail-adres maar dan contact ik je voor die tijd.

Wat heb je zelf allemaal aan spulletjes? En welke maat heb je?

Groetjes, R.

• Ger

Hoi rene,

Het is al weer enige tijd geleden, maar door persoonlijke omstandigheden kon ik niet reageren.

Als het weer wat beter word zou ik graag een keer bij je langs willen komen. Ik verplaats me met een motor en vind het nu nog te koud.

Hoop van je te horen.

Ger