Bisexstel - hij tv zoekt....

• bisexstel - hij tv

Hallo,

Wij zijn een beiden bi echtpr (m/vr) uit Eindhoven van 45+. Redelijk slank en beiden totaal geschoren.

We houden als het wederzijds klikt van heel veel zoals pr - bisex - hoerige outfit - anaal - plassex - fist - hij gekleedt als travoslet etc.

We zoeken een idem stel waarvan hij vrouwelijke travo of een vrouw / of een vrouwelijke tv of ts is ook zeer welkom.

Een bi man (total geschoren - slank die tevens vrij kan ontvangen) is ook welkom.

De man hier is travestiet en heeft reeds kleding / pruik etc. Verdere opleiding van hem tot tv slet - tv @!#$ is zeker mogelijk) (hij is verder bottom dus neukt zelf niet)

We kunnen vrij ontvangen en verplaatsen en houden naast de sex uiteraard ook van gezelligheid / hapje - drankje. Indien interesse dan hopen we van jullie/jou te horen. Vertel ook iets over jullie/jou zelf en jullie wensen en taboes. Foto's ?

• Lieke

Ben een TV en voor veel in. Jullie advertentie sprak mij aan. Ik heb mijn profiel staan op www.zorpia.com en www.smutvibes.com.

Als jullie geinteresseerd zijn hoor ik het graag. Kus allebei, Lieke

• Ronald

Hoi,

Ben een slank, 100% bi-man die graag een spannende date met jullie zou willen hebben.

Mijn stats & foto's kan je vinden op http://top4fun.homo.nl

Als jullie interesse hebben, laat maar even horen

Ronald

• biboy

ik ben een versa biboy,en zeer geintresseerd in een eventuele nadere kennismaking.als jullie geintresseerd zijn,laat me dan eventjes iets weten dan mail ik verder gegevens aan jullie door.inclussief foto,s en cv.ik ben 36jr totaal geschoren

groetjes

khan

• Lakslet

Nou kom maar op laat je horen en ik geef je mijn msn!!

gr. LS

• bisexstel

zijn zeer geintresseerd,man hier ook echt bi maar versa dus geneukt worden is geen pre.

mail ons eens als jullie meer info willen over ons.

liefs

sexdate2007@live.nl

k&B

• John

Hallo,

ik ben John, Indisch, bi, 35, slank en aardig.

Hebben jullie zin…..mail me.

Groetjes,

xxx

John

• kink bi stel fetisj

vreemde ogen kunnen dwingen

wij zijn een pervers actif bi goed uitziend bi stel, zij 40 177 66kg d80cup lang haar switsh ingesteld en vindt weing vreemd

zeer vr vriendelijk, HIJ 45 190 93kg shaved met kaal stoer koppie en niet kl bedeeld 22x7cm zouden graag in huisleijk sfeer erotisch ontlading en ventilaties met jullie willeb creeren trefwoorden opdrachtjes keuring en onderwerpingen hoerig lingerie spuit anaal dildos dp sandwish fisting etc