travo of trans gezocht zuiden

• Mark

Hoi,

mijn fantasie is het om als rechtgeaarde hetro, een sexuelle relatie of eenmalige spannende date te hebben met een echte travo of zelfs trans, maar dan wel uit het zuiden van het land, enkele trefwoorden zijn dan, anaal @!#$, onderdanig, hoerig, blindoeken, opdrachtjes, ik gepijpt worden, verkleedpartijtjes voor jou, dus showen wat je al zo hebt, dit zijn enkele trefwoorden, maar daar hoef je niet allemaal aan te voldoen, ik wil gewoon mijn fantasie eens werkelijkheid laten worden, kun jij me daarbij helpen, ik ben discreet, mocht je geheimhouding willen, ook echtpaar of stel waarvan man onderdanig en travo is mag reageren, dus meesteres heeft u een travo slet en wil u die eens delen met mij, ik kan ontvangen en ook verplaatsen, maar wil niet het hele land doorrijden.

• P

Dat is echt moeilijk maat. Ik ben ook al jaren op zoek naar een shemale uit het zuidem die sex met mij wil hebben. Maar dan wel zonder dat ik hoef te betalen. Ik ben ook niet op zoek naar een hoertje.

Maar sex met een shemale moet iedereen 1 maal in zijn leven proberen. Het is namelijk hemels. De beste sex die ik ooit heb gehad en zal hebben in mijn leven. Het mooie van shemales is dat het lijkt of je sex hebt met een vrouw, maar een echte shemale kan je anaal enorm lekker verwennen. Tevens vallen shemales meestal op mannen en ze houden meer van mannen dan een normale vrouw. Ongeveer 2 keer zo veel. Ze hebben de lust nivo van een man en die is volgens mij hoger dan bij een vrouw.

Succes met je zoektocht. Het zal je zeker niet tegenvallen.Mark schreef:

• Mandy

Zo Mark, Je vraagt nogal wat…..en je reageert nogal eens op een advertentie zag ik.

Vertel eens iets meer over jezelf en wie weet………..Je hoeft niet het hele land door te rijden, misschien kom ik dan wel naar jou.

>