travestie zoekt vrouw

• Vicky

Hallo,

ik weet niet of ik hier veel succes zal hebben, maar wie niet waagt, niet wint!

Goed, ik ben dus een 40-jarige, (bijna)gescheiden travestiet die graag in kontakt zou komen met een lieve, begrijpende vrouw, die er geen probleem van maakt of eerder gezegd, die het ook leuker vind dat haar “man” thuis liefst met een jurkje en een pruikje enz.. rondloopt!

Ik draag ALLE dagen minstens pantys, zijden slipje en meestal ook een b-htje onder m'n “mannenkleding” (ik ben nl trucker!) maar zogauw ik thuis kom gaan die “mannenkleren” uit en komt er een rokje en een topje voor in de plaats!

Liefst zou ik een vaste relatie willen beginnen, maar een leuke vriendin zou al heel bijzonder zijn!

Ik zie hier ook veel oproepjes voor tv/tv kontakt.

Ik wil hier nu geen oproep voor sex-kontakt plaatsen maar ik kan in het week-end af en toe wel eens een leuke travo ontvangen.

Ben jij iemand die zich ook liever in sexy kleertjes hult dan in een stugge jeans en je zoekt ook kennismaking met “soortgenoten” en een plaats om eens een

week-endje jezelf te kunnen zijn (samen eten maken, aperitiefje, gezellig tafelen, fotootjes maken van elkaar, kortom, een gewoon, gezellig week-endje onder vriendinnetjes) dan ben je van harte welkom!

Niets hoeft, (bijna) alles mag!

Sex?? Nogmaals, dat zien we wel, hoofdzaak is dat we eerst en vooral een gezellig dagje onder “meisjes” kunnen doorbrengen!

Nu, ik ben wel 100% hetero, maar ik moet wel eerlijk bekenen dat ik toch wel een beetje benieuwd ben om eens een andere @!#$ af te trekken en eens te proeven.

Zo, ik denk dat het belangrijkste gezegd is. Nog vragen? meer weten?

Stuur gerust een mailtje (met foto van jezelf als vrouwtje als je kan)

Oh ja, ik woon aan de Belgische kust, Regio Brugge.

Is misschien wel een afstandje rijden, maar je kan blijven van zaterdag-middag tot zondagnamiddag +/- 16u

Zo, hopelijk staat het belangrijkste erop, ohja, wil je een foto van me zien??

No prob, stuur een mailtje en ik stuur ééntje op!

Grtz Earthlings! Vicky xx

• jannet

Hoi ik ben jannet en zou graag eens wat foto's van je willen ontvangen en aan de hand daarvan een contactje leggen ik kick op lingerie met oa. kousen corset en hogge hakken laat wat zien en horen Groeten jannet

• Vicky

Hallo Janet,

Sorry hoor, maar zo werkt het niet bij me! Ik weet niet eens of je een man of een vrouw bent, maar aan je reactie te zien, vrees ik dat je een man bent.

Een onbeschofte, boerse man die z'n wereld niet kent!

Je stelt jezelf niet eens voor maar je zou wel willen dat ik je enkele foto's van mezelf opstuur en aan de hand daarvan zou jij dan beslissen of er contact komt of niet???

Kijk, moest dit een engelstalige site zijn, zou ik zeggen; FORGET IT!!

Ik ben hoegenaamd niet uit op pure beestachtige sex, niet met vrouwen, niet met mannen, met niemand!

Sex is volgens mij toch wel iets meer dan erop en eraf, dat is misschien mijn vrouwelijke kant, maar ja, volgens mij moet er toch een minimum van liefde inzitten.

of toch minimum, iets van aantrekkingskracht. De manier waarop jij jezelf presenteert heeft geen enkele, maar dan ook geen enkele stijl en getuigt van een zeer laag niveau en klasse en vooral een groot gemis aan “savoir vivre”!

De enige reden waarom ik me de moeite getroost om te reageren op je “aanzoek” is dat ik hoop dat iederéén die dit leest ook meteen begrijpt dat je met dergelijke platvloersheid bij mij aan het verkeerde adres bent en dat ik zo'n taal niet kan apreciëren.

Ik trek me nog liever terug om in het Andes-gebergte aleen te gaan leven dan dat ik met mensen van dit niveau moet omgaan!

Zo beste Janet, er rest me nog enkel je veel succes te wensen in je (volgens mij) pathetisch leventje en wens ik je nog een prettige dag verder.

Mvg, Vicky

• Vera

Je verhaal vind ik mooi, realistisch en vol gevoel. Het raakt aan veel punten, die ik ook belangrijk vind.

Heel graag zou ik met je willen e-mailen, om elkaar wat beter te leren kennen. Daarna lijkt het me fantastisch kontakt te hebben en samen te zijn.

Toch maar even een korte omschrijving? Ik ben Vera, 59, travestie, maar eerder nog een heerlijke vrouw in een mannen lijf. Ik laat me niet ombouwen, want dan wordt ik een man in een vrouwenlijf. Ben als man bisexueel, maar als vrouw hetero. Kleed me graag stijlvol en schroom er niet voor heerlijk op stap te gaan als Vera.

Even de eerste stapjes. Als je wilt, stuur ik je een fotootje (of meerdere?)

Groetjes Vera

• Vera

Oh ja, mijn e-mail adres?

travera@home.nl

• Duelle

Echt onbegrijpelijk dat er mensen gaan reageren op oproepen van jaren terug.

• IrisTV

Nou ik wil ook wel met je mailen.

Stuur me maar een berichtje, ben wel benieuwd

IrisTV

• Jessica

hoi, ik ben een travestie, ik zou graag in contact willen komen met een vrouw voor erotische sex.

• Ronald

dat is gewoon om de SCHIJN op te houden dat dit een serieuze site zou zijn - NOT !!!!!