Spannend

• Mike

Hallo, allemaal.

Ik ben mike , een jongen van 15jaar.

ik vind het lekker om in vrouwen kleding te lopen.

Ik ken iemant met een hele mooie moeder , die zich ook mode bewustkleed.

op een dag zag ik een zak met allemaal oude kleding van haar steeds nam ik een broek of trui mee naar huis. toen mijn ouders gingen slapen pakte ik mijn moeder make updoos en ging me zelf op maken en me haar in model zetten, ik had een inmiddels al veel kleding ; strings bh`s rokjes en truitjes. toen ik me helemaal had aangekleed in een kort rokje daaronder een string en een truitje, plus bh`s met sokke. had ik nog een paar hogelaarze van mijn moeder gepakt maat 38 , ik heb 40 maar het lukte wel.

toen ik in de spiegel keek dacht ik echt zo wat een lekkerding.

Nadat ik helemaal klaar was leek ik ook niet meer op me zelf maar gewoon op een dame, ik voelde me erg opgewonden.

even later ging ik stilletjes via de achterdeur naar buiten en voelde me heel vrij en lekker . ik liep lekker als een meisje met me heupen heen en weer echt heerlijk

/Het was wel eng als er mensen langs liepen. ik had nog een meisjes string in me zakje zitten dus als het moest kon ik die op me hoofd doen en me penis aan de mensen laten zien ,,

dit was mijn verhaal

mike

• dariush

wil je met een mooie jonge van 27 180 lang,65kg,18cm,besneden,met sexy lichaam een spannende nacht beleven?jij zou geen spijt an krijgen ?

• gerda

Mike,mail mij kunnen we samen kennismaken.ook wat kleding beteft.