verlangend in het Noorden

• Siska

Hallo allemaal,

Ik ben een slanke CD-er die een lieve TV of ook CD-er zoekt in het noorden van het land, maar een lieve BI/HO man mag ook hoor.

Ik zou zo graag in sexy lingery en mini jurkje of rokje zachtjes tegen je aan willen rijden, ik zou graag met mijn klitje onder je rokje willen friemelen, lekker vanachter tussen je dijen en langs je in een string gehulde billen terwijl mijn handen over je lichaam glijden , ik zou willen gaan liggen met ogen dicht terwijl je mijn klitje onder mij rokje tevoorschijn haalt en deze zachtjes zuigt en als hij dan hard genoeg is zou ik willen dat je over me heen gaat zitten in je rokje met in kousen gehulde benen en je mijn klit beetneemt en je hier langzaam op laat zakken en me dan zachtjes en langzaam berijdt terwijl ik je onder je rokje uitstekende klitje zachtjes verwen met mijn hand…

ik zou zelf graag je klit of paal onder mijn rokje willen voelen friemelen en je handen voelen, ik zou voorover willen gaan staan zodat je je klitje of paal heerlijk diep in me kunt schuiven, ik zou zelf dolgraag me op je paal willen laten zakken en deze zachtjes berijden terwijl mijn klitje wordt verwend door je hand.

Ik zou dolgraag op je klitje of paal willen sabbelen en zuigen, ik wordt dolgraag zelf op mijn klitje gezogen totdat de hoogtepunten niet meer tegen te houden zijn…

Zijn er TV's of CD lotgenoten, of een BI/HO man of vriendenstel in het Noorden van het land die regelmatig zouden kunnen ontvangen voor langdurig heerlijk intiem kontakt….

• Knuffelbeer

Hoi Siska

Hier een lieve Knuffelbeer (bi-man) uit het noorden. Uit Meppel.

het lijkt me spannend jou beter te leren kennen.

Ik ben gek op sexy geklede vrouwlijke TV`s

Mail maar een berichtje naar: bert_kok@hotmail.com

liefssssssssssssssssssssss, kussssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffff,

Bert

• willem

Beste siska waar kom je vandaan , waar zou je wat af willen spreken .

• Siska

wel willem, zoals je kunt lezen in mijn oproep zoek ik iemand die kan ontvangen, dus waar lijkt me duidelijk…

• rob

He Siska:

Ik ben een lekker man uit het noorden, zou je willen ontmoeten ergens boven de A7

mail me en ik zorg er voor dat je wensen in vervulling gaan

okk ik wil lekke sexen met jou overal en altijd

x

groningenr@hotmail.com