panty fetish date

  • travo

    hoi ik ben een @!#$ tavo uit tilburg ik draag glanzende panty nylons en string enzo ik zoek ook travo's die met me willen daten ik ben voor alles in als ik met mn glanzende benen wijd er bovenop ga zitten zal ik je laten genieten ik kan heel goed shaken iedereen die met me wil mag me toevoegen delisey@hotmail.com ik w8t op jullie schatje doei doei

  • Johan

    Hallo Travo, ook ik ben verslaaft aan het dragen van panty, en wil dat zeer graag met jou delen.travo schreef:

    >

    > hoi ik ben een @!#$ tavo uit tilburg ik draag glanzende panty

    > nylons en string enzo ik zoek ook travo's die met me willen

    > daten ik ben voor alles in als ik met mn glanzende benen

    > wijd er bovenop ga zitten zal ik je laten genieten ik kan

    > heel goed shaken iedereen die met me wil mag me toevoegen

    > delisey@hotmail.com ik w8t op jullie schatje doei doei

  • Robert

    Hoi Johan,

    Draag ook graag panty's, sta er mee op en ga er mee naar bed. Kom uit omg. Utrecht. Groeten, Robert

  • Sissy

    ik heb je toegevoegd lieverd xxjes sissy

  • ad

    hoi hoi ik slanke ,man die graag ook in string,s bhtjes, en panty, wil date wil best eens een keer met je spelen

    ik kom zelf ook uit tilburg.

    je mag me mailen hoor

    op het onderstaande mail adres

    bisexboy@hotmail.com

  • eddy

    ik ben eddy wil dol graag sex met vrouw in panty gekleed welke vrouw durfd het aan leetijd 30 tot 55 jaar kl dan 170 groot in alkmaar vlekkie102@hotmail.com

  • Linda

    Hallo Delisey,

    Draag je nog steeds van die geile panties. Ik draag ze ook wel eens maar dan onder mijn latex outfit. Daar worden ze wel erg zweterig van.

    Hou je ook van latex? Zin om komende week een stukje te gaan wandelen in de avond in latex of leer of in je panty met hakken of laarzen? In Tilburg. Spreek ik je snel. x Rob

  • Linda

    Hallo Delisey,

    Draag je nog steeds van die geile panties. Ik draag ze ook wel eens maar dan onder mijn latex outfit. Daar worden ze wel erg zweterig van.

    Hou je ook van latex? Zin om komende week een stukje te gaan wandelen in de avond in latex of leer of in je panty met hakken of laarzen? In Tilburg. Spreek ik je snel. x Rob