als een hoertje misbruikt worden

• travosletje

wie wil mij beginnend travastiet mij als een hoertje misbruiken

• XXX van jarretels met glansna

> wie wil mij beginnend travastiet mij als een hoertje misbruiken

Als je naadkousen draagt en hoge hakken, dan wil ik je graag je zachte benen strelen over je ….. kousen.

mmmmm

Zelf draag ik ook constrastnaadkousen (huidskleur met zwarte naad) en sexy open hoge 12 cm naaldhakken.

Mooie supervrouwelijke kleding, kort, heel sexy en blond.

Ik hoef niet direct te….., maar vind het leuk om je te ontmoeten en ook te genieten van jouw vrouwelijkheid en elkaar op te winden. Als jij ook van naadkousen houdt, net als ik, ben ik heel benieuwd.

Heb hier geen ervaring mee maar ik ben hier al lang mee bezig.

Doe eens een voorstel?

XXX van jarretels met glansnaadnylons!

• travosletje

hallo leuk dat je reageert ja ik vind alle soorten panty s en kouzen mooie en ook alle vrouwen jurkjes en rokjes ik wil dit altijd aan hebben nooit meer manen kleren wil je wel ontmoeten en elkaar zien als vrouw heb er ook nog niet veel ervaring mee maar wil graag voor altijd als vrouw er uit zien en lopen mijn eigen kleren mogen dan weg ik kan bijna altijd wel en kan ontvangen ik hoor van je

Heb je een foto?

• travosletje

nee sorry maar mag jij nemen ik ga nu slapen ik zie je reactie morgen wel ik wil wel jij ook

wil mijn foto alvast?

• danielbiman

Hallo, las julie berichtjesverkeer en raakte geinteresseerd. Ben een 47 jarige goed gebouwde en goed geschapen biman, die bisexualiteit ontdekte na nieuwsgierige en blind date met enorm vrouwelijk TV. Sindsien op zoek naar dito TV's die open staan voor spannende uren, waar veel mag mag maar niets moet en (elkaar) @!#$ en plezierig ontdekken voorop staat. Probleem is as usual dat ik niet kan ontvangen en ik vroeg me af of A) een van jullie dat wel zou kunnen en B) een van jullie of zelfs allebei tegelijk open zouden staan voor een ontmoeting. Nogmals, altijd zonder verplcihtingen, het lijkt me ook reuze spannend om jullie elkaar te zien bewonderen bijvoorbeeld. Wat ervan komt, zien we dan wel weer. Reageer gerust voor meer info en foto, ben serieus. Randstad/Amsterdam voorkeur.

Daniel

>

• vince

Ja, ik wil je wel als hoertje gebruiken,

Ik vind het fijn om een rok te dragen van zachte stof en draag graag hoge hakken.XXX van jarretels met glansna schreef:

>

>

> > wie wil mij beginnend travastiet mij als een hoertje

> misbruiken

>

>

> Als je naadkousen draagt en hoge hakken, dan wil ik je graag

> je zachte benen strelen over je ….. kousen.

> mmmmm

>

> Zelf draag ik ook constrastnaadkousen (huidskleur met zwarte

> naad) en sexy open hoge 12 cm naaldhakken.

> Mooie supervrouwelijke kleding, kort, heel sexy en blond.

> Ik hoef niet direct te….., maar vind het leuk om je te

> ontmoeten en ook te genieten van jouw vrouwelijkheid en

> elkaar op te winden. Als jij ook van naadkousen houdt, net

> als ik, ben ik heel benieuwd.

> Heb hier geen ervaring mee maar ik ben hier al lang mee bezig.

> Doe eens een voorstel?

>

> XXX van jarretels met glansnaadnylons!

• Bert

Hoi Meis

als je leuke sexy kleding draagt ( hakken, kousen, rokjes) dan wil ik graag een keer verwennen.

liefs en xxx,

Bert

• danielbiman

Hi, ben enorm nieuwsgierig naar je, als groot liefhebber van sexy en vrouwelijke TV. Zou je graag willen ontmoeten zodat je m'n @!#$ hoertje kan zijn, lijkt me heel spannend en ik denk dat je er bepaald geen spijt van zult hebben. Wees gerust, ben geen banaal figuur, maar wel heel @!#$ van nature. Kan helaas niet ontvangen, dus als jij dat kunt, zou dat mooi zijn. Misschien even kennismaken op msn: comingman@hotmail.com toevoegen en voila.

xDanieltravosletje schreef:

>

> wie wil mij beginnend travastiet mij als een hoertje misbruiken