rubber TV

• rubbermaid

Hoi meiden,

ik zoek iemand die net als ik gek is van rubber en latex. Ik kleed mij het liefst helemaal in rubber met daaroverheen een maidsdress van zwart met rood rubber. natuurlijk draag ik daarbij rode lakpumps of overknee laarzen met zeer hoge hakken. Ik heb geen ervaring met anderen. Misschien is er iemand met de zelfde interresse, die met mij bijv. op parkeerplaats of bos kan inwijden. Ik ben ook gek op korte rokjes en naadnylons met laarzen en/of pumps.

Wie o wie

• Nylonlover

Lijkt me leuk, draag zelf ook altijd naadkousen met jarretels en open high heels,ook een bh met borsten en een heel kort jurkje. Hou van naadnylons om te strelen en vrouwelijkheid. Heb geen parkeerplaats ervaring en ook geen ontmoetings ervaring.Noem een parkeerplaats en misschien zien we elkaar dan?

• Jannet

Hoi meiden, ik ben Jannet en draag ook naad kousen met hoge hakken en korte rokjes dus een date op een parkeerplaats is niet verkeerd. Ik heb ook niet echt ervaring met dat soort dingen maar met ze drieen zijn wel wel sterker en gaver.Ik hoop dat het een beetje in de buurt van de regio Rotterdam is dan kom ik daar graag naartoe. Laat wathoren meschien is het wel een leuke ervaring wat meerdere malen herhaald. groeten van tv / cd JANNET

• Eddy

zal je in rubbervacuumbed steken,dat is pas een ervaring!

Eddy

• Knuffelbeer

heeeeeeeeeeeeeeeeeee mooie rubbermmeis

zou graag met je afspreken, ben helemaal maf van rubber, kousen en minirokjes en overknee laarzen

ik hoop dat je reageert lieverd

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,

Bert

• travestiet divine

hallo hier travestiet divine heb de zelfde inerresse als jijalleen ik heb geen pc dus alleen even contact opnemen met me via gsm nr 0638163300 grtjs divine

• karelien

Hoi