blind date! woensdagavond 23 aug.

• pantydick

Ik sta woensdagavond 23 augustus om 23.00 uur op een parkeerplaats.

Heb een zilvergrijze stationwagon. De plaats heeft twee parallel lopende parkeerbanen, ik sta aan de linker. Heb rode higheels aan, witte nylons, roze slipje, bh met fake borsten, strak topje, rokje. Ik wil een man met een grote @!#$ ontmoeten die zelf ook dit soort lingerie draagt. Geen leer/SM!! Blind date. Ik kan niet meer reageren hier op reacties. Dus echte blind date! ik ben 1.75m., slank, donkerbruin kort haar, lekkere @!#$ (19-20cm) en, niet ervaren met dit soort dingen. Maar ik wil zo graag iemand ontmoeten met dit profiel. Om het eens te proberen. ik zou je @!#$ lekker willen pijpen, en we zien wel verder. Wie durft! De parkeerplaats ligt op de A27 Utrecht richting Hilversum, bij/achter benzinestation. Het benzinestation komt net na afslag 31. Hopelijk zie ik je daar! Groetjes, pantydick

• Nylons lover

Lijkt me leuk, draag zelf ook altijd naadkousen met jarretels en open high heels,ook een bh met fake borstenen een heel kort jurkje. SM vind ik ook niks. Maar wel nylons om te strelen en vrouwelijkheid. Heb geen parkeerplaats ervaring en ook geen ontmoetingservaring. is de parkeerplaats van Breukelen niet iets en kan je ook eerder?