Nylon - badpak - satijnen slipjes lover zkt verhalen en ervaringen

• Bartje

Hallo, ik ben dus Bart, ben 18 jaar en kom uit Deurne (België).

Al van kinds af aan, verkleedde ik me stieken en deed dan een rok en bh aan.

Nu al enkele jaren ben ik verzot op nylon kousen. Hier even men favoriete kledij dat ik graag draag, ik heb ook niet veel meer:

een satijnen paarse slipje, nylon kousen, andere nylon kousen met een gat ter hoogte van het kruis, zodat ik deze over men hoofd doe. Dan ben ik bijna helemaal in nylon bedekt, heerlijk toch. Hierover die ik soms nog een badpak aan. Als ik dan zo in bad ga, wordt ik echt @!#$ van. Kleeft zo lekker aan men lichaam. Zijn er nog die zoiets gelijkaardigs doen?

Ik zoek dus eigenlijk mensen om verder te praten over ervaringen met zo'n soort dingen.

• Melanie

Jee, bartje wat vreemd die kende ik niet, nou ja vreemd ieder zo zijn meug. Ik vind op dit gebied eigenlijk niets vreemd hoor. Ik heb wel wat met nylonkousen (ik heb ze in allerlei soorten gelukkig). maar niet zoals jij ze “draagt”zeg maar. En dat vind ik zelf ook eigenlijk heel vreemd van mijzelf; ik heb helemaal niets met badpakken. Die kunnen mij echt gestolen worden. Zo zie je maar, elke travo is weer anders. Leuk trouwens he, als kind spullen uit de kast zoeken van je moeder of je zus, dat heb ik vroeger ook gedaan. Alleen vond ik de spullen van mijn moeder toen al eigenlijk niet zo spannend.

Nou je bent nog lekker jong,dus een mooi travo leven voor je. Je kan via ebay bij 3,2,1, gewonnen afdeling dameskleding aan hele leuke kleding komen voor weinig geld. Moet je wel eerst goed nagaan wat je maten zijn. En dan nog is b.v. (mijn maat meestal) maat 38 niet altijd 38 als je begrijpt wat ik bedoel.

O, ja als je een vriendinnetje krijg of hebt, moet je het a.s.a.p vertellen aan haar, sommige gaan helemaal erin mee, en als ze het niet willen dan heb je ook niets aan zo'n vriendin, je kan je hobby toch niet stopzetten, dat lukt nooit. Dat is mijn fout geweest het te laat vertellen. Maar misschien heb je wel een vriend die ook travo is dat is ook heel erg leuk denk ik.

Groetjes MelanieBartje schreef:

>

> Hallo, ik ben dus Bart, ben 18 jaar en kom uit Deurne (België).

> Al van kinds af aan, verkleedde ik me stieken en deed dan een

> rok en bh aan.

> Nu al enkele jaren ben ik verzot op nylon kousen. Hier even

> men favoriete kledij dat ik graag draag, ik heb ook niet veel

> meer:

> een satijnen paarse slipje, nylon kousen, andere nylon kousen

> met een gat ter hoogte van het kruis, zodat ik deze over men

> hoofd doe. Dan ben ik bijna helemaal in nylon bedekt,

> heerlijk toch. Hierover die ik soms nog een badpak aan. Als

> ik dan zo in bad ga, wordt ik echt @!#$ van. Kleeft zo lekker

> aan men lichaam. Zijn er nog die zoiets gelijkaardigs doen?

> Ik zoek dus eigenlijk mensen om verder te praten over

> ervaringen met zo'n soort dingen.

• kim

hallo bart ik hou daar ook van maar ik draag vooral van die turnpakjes ik dacht dat ik zowat de enige op de wereld was en vond mezelf raar maar vind het zo heerlijk dat ik het steeds terug aantrek van waar ben je ongeveer in deurne ik zit regelmatig op msn als je wil kan je me toevoegen groetjes mijn msn adres is platte_7@telenet.com

• Bartje

Kim, ik had je toegevoegd, maar je bleek telkens niet online te komen.

Zonet heb ik even gezien naar je e-mailadres, het moet telenet.be zijn zeker? hehe, daarom dat ik je niet online zag, nu moet het in orde zijn normaal gezien

• Sabine

Dag Kim, is je e-mail adres juist met die “platte…..”enz mijn berichten naar jou komen terug.

Sabine xxx

• kim

ja denk toch van wel ben niet echt zo een computer freak zal nog eens door sturen he groetjes kim de_platte@telenet.be

• Joerie

Hoi Bart,

je mag bij mn thuis in de lingerie van mn vrouwtje graaien…(zij weet er niet van)

Heeft veel @!#$ satijnen slipjes.

Joerie

ps. ben van belgisch limburg, sttu je ook een fottotje door?

• Bartje

Stuur anders eerst eens een mailtje naar mij, want zonder e-mailadres van u kan ik niets doorsturen eh ;)

Groetjes

• melita

nylons @!#$