mail je verhaal

• lana

Hoi, ik ben een echte travestie, geboren en getogen, slank, vrouwelijk, beetje bi (een echte huisslet) Ik vind het heel erg leuk om jou travestie verhaal te lezen. Waar kick je op? Wat vind je leuk, wat vind je lekker. Mail je verhaal als je iets kwijt wil. Ik lees alles ! Doe Lana een plezier, en mail mij.

Liefs Lana.

• Jannet

Hoi ik ben Jannet en een tv van 46 jaar in de regio Rotterdam. Ik vind het erg prettig om gekleed als vrouw te lopen en zeker buiten op een straat waar mensen langs rijden. Zeker in gewaagde kleding zoals, Rokje, Blousje, strak, kousen gewaagd, hoge hakken en een blonde pruik of zwart, met mooie make - up. Ik ziet er vrij hoerig uit maar dat is de kick naar mannen die dan toeteren en fluiten. Wel gevaarlijk want er zijn er altijd die het lef hebben om het te onderzoeken en daar ben ik een beetje bang voor maar als er iemand is die dat ook durf dan ben je met z'n tweeen en dan is de kick nog heftiger. Ik kick ontzettend op Kousen, corsetten en strakke mode en zeker mooie hoge pumps. Oude lingrie is ook gaaf maar moeilijk aan te komen die veter corsetten die lekker strak zitten en dan je kousen lekker hoog strak geweldig maar helaas die van mij is nu kapot en heb geen nieuwe kunnen bemachtigen, helaas. Maar heb je zin in een date of ergens gaan lopen be ik er wel voor in groeten van Jannet

• Wanda

Hai ik ben Wanda, ik ben een tv van 28 jaar. Ik vind het ook erg prettig om gekleed als vrouw te lopen Gewaagde kleding zoals, minirokjes, blousjes, korsetjes, jaretellen, kousen, pumps of laarzen met hoge hakken, liefst zo hoog mogelijk( 12 cm en hoger) en een blonde, gitzwarte of rode pruik en hoerige make up, veel sieraden. Ik kick er ook op me hoerig te kleden en jongens gek te maken. Hou er ook van om met ‘zusjes’ te spelen.

• Wanda

Ik zal je de rest mailen, vind dat wel heet om te doen.

• lana

Ok Wanda mail mij.

Liefs van lana.Wanda schreef:

>

> Ik zal je de rest mailen, vind dat wel heet om te doen.

• Jannet

Hoi wanda ik las dat je ook wel dezelfde kick heb als ik dus een date en een mooie foto naar mij e-mail is gaaf ik vind het ook schitterend om op hoge hakken te lopen en vervolgens de mannen gek te maken maar er zijn er zo weinig die dat met 2 pers willen doen het is geiler en veiliger laat wat van je horen ik heb heel wat foto's dus ….. Groeten Jannet

• Bert

mmmmmmmmmmm Wanda

jij hebt kleding waar ik dol op ben.

mail je me een leuke foto van je?

liefsssssssssss, kusssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffff,

Bert