Hey Pascale,
het is voor mij al enige tijd geleden dat ik bij club Mystique in Rucphen ben geweest. Het betreft de tweede donderdag van de maand. Wat de drukte betreft, vanaf 14.00 uur ben je welkom, maar de meeste mensen komen toch in het vroeg van de avond. En wat je daar kan verwachten is het volgende; veel travo-zussen, enkele transeksuelen en transgenderisten, bi-mannen en-vrouwen, gays, hetero's (single) en stelletjes. Met andere woorden, iedereen is die dag welkom. Daarom is het verstandig om niet meteen met de eerste de beste intiem te gaan. Er komen nogal wat mensen die het niet bepaald nauw nemen met safe-seks. Het @!#$ gaat meestal wel safe, maar oraal is dat helaas ver te zoeken. Daarom dat ik zelf daar bijna nooit intiem ben geweest, hoewel ik kansen en aanbiedingen genoeg heb gehad. Maar goed, dat neemt niet weg dat het er wel altijd gezellig is, je lekker je ding kunt doen en jezelf kan en mag zijn.
Kortom zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen. Trek alleen niet te warme kleding aan, want het is er heet en gaat er behoorlijk heet aan toe. Ook een mooie gelegenheid om leuke en gezellige contacten op te doen.
Ik zou zeggen geniet ervan en veel plezier.
Groetjes, Tjessie.