Dominant zoekt tv. slavin .

• Freddy

Ik ben een Dominante vrijgezel van 51 jaar ,1m74,67kg,zwartharig en verzorgd uit Belgie .Ik zoek een onderdanige TV. die een strenge Meester zoekt ,maar ook zal ik een lieve vriend voor je zijn ,en je aanvaarden als vrouw ,want ik vind dat dit moet kunnen,elkaars geaardheid respekteren .Bij mij kan je gewoon jezelf zijn en na duidelijke afspraken wederzijds van elkaar genieten .Ook open staan voor Bdsm indien je geen ervaring hebt word je liefdevol en met geduld opgeleid tot een trots slavinnetje.Wel onze waarde als mens behouden ,en zeker niet met elkaars gevoelens spelen,want het is ons kostbaarste bezit.Indien intresse en vragen zend gerust een mailtje . Freddy

• celeste travestie

meester ik heet celeste en zoek nog een meester om my op telyden tot slavin ik wil graag opgelydt worden sex slavin ik vekleedt my al myn heele leven al als vrouw ik ben er voor om sm en bondage te onder gaan ik heb grote borsten met tepels erop van 2 cm cup c ik ben 180 en volslank ik hauw van langdurig pypen en geneukt worden ook slik ik u sperma door ik hoop op een contactje van u xxx celeste

• Freddy

Dag celeste .

Bedankt voor je reaktie .

Ik heb je intussen een mailtje gestuurd,had wat problemen met

inloggen .

Ik woon dus in Belgie

Als je mijn beste vriendin en slavin wil worden neem gerust contact op .

Fijn dat je lekkere borsten met lange tepels hebt .

Mijn hotmail adres is Paardefluisteraar_1@hotmail.com

Freddy.