Hallo Allemaal,
Laat ik maar eens beginnen met een stukje verhaal. Net als velen van jullie heb ik ook al sinds mijn jonge jaren last van een drang om vrouwen- of meisjeskleren te dragen. Ook al sinds die tijd hebben vooral bikini's en badpakjes een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij. Toen ik dan ook eindelijk oud genoeg was om alleen thuis te blijven heb ik heel wat bikini's en badpakken gepast. Later, toen ik oud en wijs genoeg was om op mezelf te gaan wonen begon ik dan ook een bescheiden verzameling dames-zwemkleding aan te leggen. Ik kocht toen ook wel eens een rokje of een topje, maar de hoofdmoot bleef altijd uit zwemkleding en lingerie bestaan. In die periode heb ik er ook ontzettend van genoten al die kleren aan te kunnen trekken. Vaak genoeg deed ik bijvoorbeeld het huishouden gekleed in bikini, en omdat ik op een flat woonde waar vooral veel oudere mensen woonden, die maar sporadisch buiten zaten, greep ik als het mooi weer was ook 's avonds mijn kans om in bikini of minirok buiten te gaan zitten. En natuurlijk bracht ik een groot gedeelte van mijn vrije tijd, voor zover ik die thuis doorbracht ook graag gekleed of schaars gekleed als meisje door.
Maar ja, aan alles komt een eind en een aantal jaren geleden is voor mij dan ook een gezinsleven met vrouw en kinderen begonnen. Dan denk je dat je er verder wel buiten kunt, en verdwijnt je verzameling kleding naar de vuilverwerking. Het stelt tenslotte allemaal niet zoveel voor, en leek ook voort te komen uit het nog alleen zijn toen de meeste van je vrienden al gelukkig samenleefden. Bovendien kan het ook thuis niet meer, al was het alleen maar vanwege de kinderen.
Maar nu, alweer een aantal jaar later, mis ik het in bikini lopen steeds meer.
Nu heb ik het vermoeden dat ik niet de enige ben die zoiets heeft, en zichzelf graag af en toe weer in de kleertjes zou willen hijsen, en daarom zoek ik lotgenoten om mee te mailen en, wie weet, ooit nog eens echt kennis mee te maken.
Dus herken jij wat van jezelf in dit verhaal of ben je op andere wijze serieus geinteresseerd, laat eens wat van je horen.
Claudia