Ik mis het

• Claudia Zomer

Hallo Allemaal,

Laat ik maar eens beginnen met een stukje verhaal. Net als velen van jullie heb ik ook al sinds mijn jonge jaren last van een drang om vrouwen- of meisjeskleren te dragen. Ook al sinds die tijd hebben vooral bikini's en badpakjes een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij. Toen ik dan ook eindelijk oud genoeg was om alleen thuis te blijven heb ik heel wat bikini's en badpakken gepast. Later, toen ik oud en wijs genoeg was om op mezelf te gaan wonen begon ik dan ook een bescheiden verzameling dames-zwemkleding aan te leggen. Ik kocht toen ook wel eens een rokje of een topje, maar de hoofdmoot bleef altijd uit zwemkleding en lingerie bestaan. In die periode heb ik er ook ontzettend van genoten al die kleren aan te kunnen trekken. Vaak genoeg deed ik bijvoorbeeld het huishouden gekleed in bikini, en omdat ik op een flat woonde waar vooral veel oudere mensen woonden, die maar sporadisch buiten zaten, greep ik als het mooi weer was ook 's avonds mijn kans om in bikini of minirok buiten te gaan zitten. En natuurlijk bracht ik een groot gedeelte van mijn vrije tijd, voor zover ik die thuis doorbracht ook graag gekleed of schaars gekleed als meisje door.

Maar ja, aan alles komt een eind en een aantal jaren geleden is voor mij dan ook een gezinsleven met vrouw en kinderen begonnen. Dan denk je dat je er verder wel buiten kunt, en verdwijnt je verzameling kleding naar de vuilverwerking. Het stelt tenslotte allemaal niet zoveel voor, en leek ook voort te komen uit het nog alleen zijn toen de meeste van je vrienden al gelukkig samenleefden. Bovendien kan het ook thuis niet meer, al was het alleen maar vanwege de kinderen.

Maar nu, alweer een aantal jaar later, mis ik het in bikini lopen steeds meer.

Nu heb ik het vermoeden dat ik niet de enige ben die zoiets heeft, en zichzelf graag af en toe weer in de kleertjes zou willen hijsen, en daarom zoek ik lotgenoten om mee te mailen en, wie weet, ooit nog eens echt kennis mee te maken.

Dus herken jij wat van jezelf in dit verhaal of ben je op andere wijze serieus geinteresseerd, laat eens wat van je horen.

Claudia

• Ellen Berkel

Beste Claudia,

Wat jij voelt en meemaakt is zeer herkenbaar. Enig verschil dat ik niet zo van zwemmen houd en daarom me slechts kleed in een fijne rok met blouse, panty en leuke pumps. Stiekem ergens gaan wandelen als het donker is.

Thuis gekomen is daar dus ook geen plek voor. Ik dacht ook dat het wel zou verdwijnen op het moment dat je een familieleven zou starten. Dus niet hoor. Ik probeer nu de schaarse momenten te gebruiken om toch aan die verlangens te kunnen voldoen. En dat lukt me deels, alleen zou ik het leuk vinden om gelijk gestemden te treffen en het liefst ergens waar we onze verlangens vorm kunnen geven. Dat laatste is naar mijn ervaring lastig. En om meteen naar een georganiseerde TV avond te gaan gaat mij op dit moment te ver.

Misschien leuk om eens van gedachten te wisselen per email.

Groeten

Ellen

• celeste travestie

claudia ik wwet wat je door maak ik heb dat ook van jongs af aan dat ik altyd in vrouwe kleeren wil de lopen ik ging dan naar het bos toe en verkleeden my dan als vrouw om en loop dan een paar uur rondt ik heb dat toen los gelaaten toen ik trauwde maar het kwam elke keer die gevoelens weer terug nu ik op myn eigen woont verkleed ik my zovaak als het kan enloop dan s avonds naar buiten als vrouwik maak my dan heelle maal open kleedt my dan sexie aan als ik dan buiten ben en my dan ook vry voelt om als vrouw door de straat telopen ik dan niet meer als vrouw weer om wil kleeden naar een man ik heb in de laatse jaarren myn borsten zien groeien zonder dat ik er mediezeinen er voor ingenomen ik heb nu cup c met tepels erop van 2 cm ik ben er heel erg trots opals ik dan omgekleed ben opgemaakt dan voel ik my heelle maal als vrouw en bent dan heel gelukig xxxx celeste ik wacht op je berichtje van jauw

• Master-Robert

claudia begrijp jou gevoel volledig ik ben in rijke bezit van vier van deze personen die hier hun koffer hebben staan en ook nog kleren kast .

wanneer het gevoel daar is komen ze wat keuvelen en wat poets werken of we gaan uit sjoppen of war eten in dorp.

we bezoeken wel eens een t& t avond in het land of ondernemen wat spannend's hier in huis .

Door dat ik in bezit ben van groot huis voor me zelf alleen is dit mogelijk er heefd

zelfs een meisje haar eigen kamertje ingericht hier in huis dat was haar wens.

En of schoon ik ho bi ben vind ik het toch spanning's vlak ben ook lycra-freak .

laarzen freak leer freak .

Robert.

• Claudia Zomer

Hoi Robert,

Sorry dat ik een beetje laat op je reageer, maar ik heb nogal veel andere dingen om handen, en ben bovendien niet zo vaak in de gelegenheid om als Claudia op te treden. Kijk, jouw verhaal komt natuurlijk in eerste instantie over als een aantrekkelijk aanbod. Ik ben alleen nogal bang uitgevallen voor een paar dingen. Het eerste is dat ik als Claudia zeer gesteld ben op privacy en een flink stuk geheimhouding. Daarnaast komt een misschien nog wat moeilijker punt en dat is dat ik weliswaar er meestal nogal uitdagend en/of ordinair bijloop, er ook nog van houd om regelmatig alleen lingerie of een bikini te dragen en daar zelf best nog wel eens opgewonden van raak, maar dat ik absoluut niet geinteresseerd ben om activiteiten op het seksuele vlak te ontplooien. Het is puur voor mijn eigen lol, en als anderen dat leuk vinden, prima, maar ik bepaal zelf de grenzen. Dat vraagt dus een enorm vertrouwen naar de mensen waarmee ik op wat voor wijze dan ook een contact wil aangaan, en dat vertrouwen moet eerst worden opgebouwd. Als je je evengoed nog kunt vinden in mijn verhaal, dus eventueel wilt proberen dat contact op te bouwen hoor ik graag van je. Op een of andere wijze wil ik toch meer invulling geven aan Claudia in de nabije of wat verdere toekomst, en inderdaad ben ik daarvoor op zoek naar contacten die dat mogelijk zouden kunnen maken. Maar aan de andere kant is dat voor mij best heel moeilijk.

Ik hoop van je te horen

Claudia

• manon

dit zind ik ook goed hoor