Hoi
Ik ben een transeksueel, maar ik sta nog aan het begin van de veranderingen aan mijn lichaam. In het dagelijks leven kleed, gedraag en voel ik me als een vrouw.
Mijn lichaam is nog niet veranderd, ik heb helaas dus nog altijd een mannenlichaam
maar van binnen ben ik een vrouw. In de toekomst wil ik me ook laten veranderen aan mijn lichaam.
Ik ben er 29 en ik woon in Noord-Limburg. Ik hou van sexy kleding om aan te trekken. Verder hou ik veel van sport en ik hou ook heel veel van samba-dansen en van paaldansen.
De laatste jaren ben ik me bezig aan het houden met de vraag waar ik precies op val: mannen of vrouwen? Het blijkt dat ik liever naar vrouwen kijk en ook graag een relatie wil met een vrouw. Betekent wel dat als de veranderingen zijn geweest ik lesbisch ben, maar dat maakt mij niks uit. Via deze weg zoek ik vriendinnen voor een vriendinnengroep (om samen leuke dingen te doen) en als het goed klikt met iemand wel meer. (relatie). TV's en transseksuelen die aangetrokken zijn door dit bericht, mogen ook reageren. Wil je meer weten over mij of wil je me beter leren kennen, laat het me weten. Ik reageer altijd.
Groetjes en xxx-jes
Eefje Dohmen