Hallo allemaal,
Ik wil me hiermee graag voorstellen als Claudia, 39 jaar, uit het westen van het land.
Eigenlijk vind ik mezelf niet in het TV-hoekje passen, omdat ik denk dat het bij mij niet zo in zijn werk gaat als ik altijd lees bij anderen. Eigenlijk kleed ik mij af en toe alleen om voor de lol. Voor een tijdje, kan een kwartiertje zijn maar ook een flink aantal uren word ik Claudia, en ga ik dingen doen, omdat ik het spannend of opwindend vind. Dan heb ik er ineens geen zin meer in, hijs mezelf weer in mijn gewone outfit, en ga weer over tot de dag. Behalve de tijdsduur is ook het aantal keren dat ik dit doe sterk wisselend. Kort gezegd komt Claudia ‘s zomers meer voor dan ’s winters maar kan ik niet van tevoren zeggen hoe vaak en wanneer. Claudia's outfit daarbij: beha, slip of string, panty of kousen, topje of shirtje en een minirokje. Maar ik vind het bij sommige bezigheden prettig om alleen in lingerie of bikini rond te lopen. Verder doe ik niets met make-up, ontharen, of allerlei attributen die me vrouwelijker moeten maken, voor de korte tijd dat ik Claudia ben vind ik dat veel te veel moeite. Ik loop er dus misschien wel @$#* bij maar daar gaat het mij helemaal niet om. Mensen die dat zoeken zijn bij mij aan het verkeerde adres. Ik wil alleen Claudia spelen in leuke en spannende dingen zoals ik dat al 25 jaar doe. Bijvoorbeeld sporten in bikini, poseren, of op een stille plaats in het donker wandelen. Wat dat betreft heb ik nog genoeg ideeen.
Zijn er meer mensen die dit op zo' n manier beleven, of die ideeen of mogelijkheden voor Claudia hebben, dan zou ik daar graag eens mee van gedachten wisselen.
Groeten,
Claudia