lieve tv zoek vriendin of vriendje

• corry tv

Hoi ben een lief @!#$ tv,tje , ik zoek via deze weg een lieve @!#$ vriendinetje of lieve @!#$ man.

Iemand die geregel bij me langs wil komen ,voor een gezellig onderonsje .

Dus bij me ind de buurt

wil me onderdanig laten misbruiken ,een @!#$ sub die goed onder handen genomen moet worden .

gezellig tutten ,een een fijne sex relatie .

Ik hou van bondage ,dwang ,misbruik ,hoerig .

Een @!#$ relatie niet een malig .

wil jij mij vriendje of vriendin worden ,voor een langere relatie .

Een relatie zo dat we elkaar een keer per week ,veertiendag zien .

lekker bij mij of in de loop van relatie ergens bij jou .

Stuur me wat van je een verhaaltje met foto .

woon in de buurt van 076 .

groetjes corry tv

• marsha

Hoi Corry,

Vind je verhaal wel spannend en uitdagend, wil wel eens afspreken. Heb helaas geen foto maar als je niet eens een gokje waagt?? Ik zal je niet teleurstellen!!

Ben ook tv en heb zin in een heerlijk stiekeme lesbische relatie. Woon in de buurt van Breda.

Kan bij je langskomen!

Hoe oud ben je? vertel eens wat meer van jezelf, waar hou je van?, wat voor lingerie vind je lekker? mail me op mcdhesche@hotmail.com en snel, kan niet wachten vind dit erg opwindend

Tot snel

@!#$ kusjes

Marsha

• xandra

Kijk een s bij sexy vriendin!! en mail me dan. shchev@12move.nl. Vind alles lekker!!

xxXandra

• coory tv

vertel eens wat meer meiden hoe jong en hoe zie je eruit , geen foto,s jammer

• marsha

Hoi Corry,

Ben 34 jaar, 180cm, vol slank, hou enorm van mooie uitdagende lingerie, zwart maar ook champagne kleurig, panties heerlijk onder mijn sting door over mijn kontje. Of kousen met jarretels en laarzen met hoge hakken. Met kort rokje er overheen. Ziet er heerlijk uit!

Heb ook vaak van die lange gladde handschoenen aan tot aan de elleboog.

Draag liefst cups C/D

Wil me dan opmaken en raak dan enorm opgewonden. Krijg dan zin om te vrijen MMMM nu ik dit schrijf krijg ik al weer kriebels.

mail me voor telefoon nummer

En jij vertel eens meer

Groetjes en tot snel?

dikke kus

Marsha

• Karin

Het lijkt mij ook wel leuk om een keertje zoiets mee te maken hoor. Zelf ben ik een 26-jarige TV uit omg 010- en beschik ik gelukkig over een auto. Zelf kan ik helaas zelf niet ontvangen, maar ik zou best wel is een keertje bij een leuke oudere TV met veel ervaring langs willen gaan. Een trioo-tje lijkt me ook super-@!#$ om een keertje uit te proberen. Ik heb hele mooie foto's van mezelf die ik je beslist wil laten zien. Als je/jullie mij een keertje willen gebruiken als dienstmeisje, want ik ben nog maar een beginner, dan sta ik daar wel voor open. Mocht(en) jullie msn hebben, dan kun je mij ook toevoegen; dit is mijn adres: KarinTV1979@hotmail.com

Ik hoor het wel of iemand mij wil.

Liefs Karin.

• coroline

lijkt me wel wat met jou pasr wel in mijn straatje ben soms ook een @!#$ slet kan zaterdag s,midags wel bij jelans komen maar ik wil ook graag de @!#$ zijncorry tv schreef:

>

> Hoi ben een lief @!#$ tv,tje , ik zoek via deze weg een

> lieve @!#$ vriendinetje of lieve @!#$ man.

> Iemand die geregel bij me langs wil komen ,voor een gezellig

> onderonsje .

> Dus bij me ind de buurt

> wil me onderdanig laten misbruiken ,een @!#$ sub die goed

> onder handen genomen moet worden .

> gezellig tutten ,een een fijne sex relatie .

> Ik hou van bondage ,dwang ,misbruik ,hoerig .

> Een @!#$ relatie niet een malig .

> wil jij mij vriendje of vriendin worden ,voor een langere

> relatie .

> Een relatie zo dat we elkaar een keer per week ,veertiendag

> zien .

> lekker bij mij of in de loop van relatie ergens bij jou .

> Stuur me wat van je een verhaaltje met foto .

> woon in de buurt van 076 .

> groetjes corry tv

• marsha

Hallo dames!!!

Waarom spreken we niet eens een keer met zijn allen af???

Wie weet wat ervan komt! Wie kan er ontvangen? Ik niet sorry maar wellicht één van jullie wel

Hoor het wel, mail me anders eens prive

• Karin

Helaas kan ik zelf ook niet ontvangen, maar ik wil wel heel erg graag jullie dienstmeisje zijn hoor! Misschien dat Corry wel kan ontvangen?

• coroline

hoi ik ben coroline wie weet kan ik je vriendin zijn 180 l slank blauwe ogen sexycoory tv schreef:

>

> vertel eens wat meer meiden hoe jong en hoe zie je eruit ,

> geen foto,s jammer