Vriendinnen

• Ellen

Beste TV liefhebbers. Ik ben op zoek naar beginnende TV's,TV's met veel ervaring en andere liefhebbers die hun ervaringen willen uitwisselen met mij. Het gaat om gezelige leuke contacten over onze verlangens en wensen. Een beetje kinky is geen bezwaar. Fijn kletsen over kleding, schoenen, sieraden, make up etc etc.

Wie mailt mij????

Voorkeur omgeving Apeldoorn-Amersfoort

Groeten,

Ellen

• corry tv

Hoi Ellen ,ik zelf ben 45 jaar en ben meer een hobby travestie .

als ik je email zou kunnen krijgen ,is wat meer discreet.Ik wil graag wat contact met je ,

kunnen we samen wat meer uit,de verf komen

groetjes corry tvEllen schreef:

>

> Beste TV liefhebbers. Ik ben op zoek naar beginnende

> TV's,TV's met veel ervaring en andere liefhebbers die hun

> ervaringen willen uitwisselen met mij. Het gaat om gezelige

> leuke contacten over onze verlangens en wensen. Een beetje

> kinky is geen bezwaar. Fijn kletsen over kleding, schoenen,

> sieraden, make up etc etc.

> Wie mailt mij????

>

> Voorkeur omgeving Apeldoorn-Amersfoort

>

> Groeten,

>

> Ellen

• Ellen Berkel

Aan Corry,

Mailen kan naar ellenberkel@hotmail.com

Groeten

Ellen

• Karin

Ik ben een 26- jarige Travestiet die ook leuke contacten op wil doen. Zelf woon ik nog helaas thuis bij mijn ouders, maar ik heb al aardig wat kleding ter beschikking. Wat mijn ouders betreft blijft het voorlopig lekker mijn geheim, dat ik hier mee bezig ben. Ik woon in de omg Rotterdam, maar het wordt gewoon tijd dat ik op mezelf ga wonen, zodat ik lekker iedere dag lekker mezelf kan zijn. Wat ik zoek, zijn Travestie-meiden die mij een keertje willen ontvangen en die veel ervaring hier in hebben. Ik ben pas geleden ook al een keertje langs geweest bij Travisage en Mariposa, waar ik een leuke foto-shoot heb laten maken van mezelf en ook gelijk natuurlijk het een en ander heb aangeschaft. Tot nu toe bestaat mijn gardarobe uit een hele mooie kamerjas, een mooie jurk, 2 lange wijdde rokken(waar ik me eigen erg lekker in voel!), 2 leuke truitjes, een mooie blousse, lingerie(Jarratel-gordeltje,BH,slipje en koussen) en natuurlijk een paar hele mooie zwarte laarzen, die net tot aan de knieën komen en daaronder zitten een paar naaldhakken. Ze lopen echt heel erg lekker. Was in het begin erg wennen, maar je wend er vanzelf wel aan. Hopelijk zijn er in de omg van Rotterdam ook leuke TV's/TS-en/TG's etc etc waarmee ik in contact kan treden en misschien wel iets moois mee op kan bouwen?Het lijkt mij heel erg leuk in ieder geval, om een beetje ervaring op te doen bij iemand met veel ervaring, leeftijd speelt geen rol eigenlijk. En misschien dat we dan samen een keer wat kunnen afspreken en lekker samen kunnen tutten en mekaar kunnen verkleden en misschien heb je ook wel zin om samen te gaan shoppen of zo, of misschien wel iets anders leuks te gaan doen. Ik sta voor alles open!! Je kunt me bereiken via dit msn-adres: KarinTV1979@hotmail.com en hopelijk doe ik leuke contacten hiermee op. Helaas kan ik zelf niet ontvangen, maar hopelijk kan dat bij jouw/jullie misschien wel. Ik beschik over een auto en afstand is géén enkel probleem.

Ik hoor het wel van jullie meiden.

Groetjes en veel liefs Karin.