Hai,
Ik ben Claire, een zeer sjieke trava van 40 uit Groningen.
En ik ben gék op mooie kleding,kapsels en pruiken !
(www.travestie.org/profielen/groningen/anne-claire….)
Wie deelt deze passie ook ?
XXX
Claire
Geachte Claire,
Ik heb uw website gevonden via www.travestie.startpagina.be.
Graag had ik langs deze weg ons bedrijf even aan U voorgesteld.
Dit is natuurlijk wel reclame, besef ik wel, doch je vraagt er wel om.
Lees svp de hele tekst, het is zeker de moeite waard en heb je nog vragen ben je steeds van harte welkom !!!
Mijn echtgenote, Zinaïda Diorditsa, is een zeer bedreven pruikenmaakster.
Ze heeft in 1989 het vak aangeleerd in het muziektheater te Kishinev, Moldavië, waar ze werkte als visagiste / grimeuse.
Einde 1994 is ze in Antwerpen komen wonen en heeft ze haar talenten als visagiste / grimeuse al direct in de praktijk toegepast door verschillende tests te doen bij o.a. Models Office te Brussel & fotograaf Mark Lagrange te Antwerpen.
Snel werd het duidelijk dat ook een diploma vereist was. In 1997 - 1998 - 1999 heeft ze met onderscheiding haar diploma's : make-up voor TV & foto's, gewone make-up, grimme, face & body painting & 3D grimme behaald in het SIVO te Antwerpen.
Van 1997 tot 2002 heeft ze verscheidene pruiken gemaakt voor een kapster in Antwerpen, die deze pruiken op haar beurt verkocht aan dames van de joodse gemeenschap. Na de geboorte van Thomas in 2000 is ze gestopt met make-up activiteiten.
In januari 2003 zijn we gestart met een pruikenzaak in het centrum van Antwerpen met joodse dames als voornaamste klanten. Onze pruiken zijn fel begeerd om de haarkwaliteit van 100 % natuurlijk Europees haar, het fijne werk en de zeer goede service. Echt Europees haar behoud zijn natuurlijke kleur, tint, glans en stijl en is hierdoor zeer gemakkelijk in gebruik en onderhoud. Ik wil benadrukken dat wij GEEN ontschubt, - ontkleurd of - gekleurd Europees-, Indisch- of Chinees haar gebruiken.
Vele industriële pruikenfabrikanten verkopen pruiken van Chinees of Indisch haar voor de prijs van een pruik van Europees haar, deze pruiken verliezen na enkele wasbeurten hun ONnatuurlijke (siliconen )glans en - kleur & worden snel dof en lelijk en zijn dikwijls na 6 - 8 maanden rijp voor de vuilbak.
Onze meest populaire pruiken zijn de “multidirectional skin tops” met een zeer natuurgetrouwe haarlijn ( die eender waar - in de volledig handgeknoopte top - kan gestileerd worden ). Verder kan je met deze haarkwaliteit bijna alles doen wat je met je eigen haar zou doen : kleuren, ontkleuren ( highlights / baléage ), perma-nenten, etc. De “caps” of netjes zijn ook volledig hand-geknoopt en hebben een prima draagcomfort. Dit is heel belangrijk voor mensen die een groot deel van de dag een pruik dragen : joodse vrouwen, travesties, actrices, chemopatiënten. Mits zorgvuldig onderhoud hebben deze “skin top” pruiken, zelfs bij dagelijks gebruik, een levensduur van ongeveer 5 jaar. Andere soorten pruiken hebben een nog langere levensduur.
Ondanks het feit dat onze pruiken nu reeds geschikt zijn voor theater - en filmproducties willen we onze activiteiten in de nabije toekomst uitbreiden met het maken van de specifieke theater - en filmpruiken.
Indien U interesse hebt in onze producten, zou ik graag een afspraak met U maken, bij U of in onze showroom.
Zo kunnen we kennismaken en kan U zelf de kwaliteit van onze pruiken, en het haar, zien en voelen.
De - relatief lage - prijzen van onze pruiken zijn afhankelijk van het soort top ( 5 ) en de haarlengte. Wij hebben steeds 60 confectiepruiken in voorraad.
Maatwerkpruiken hebben een leveringstermijn van 6 weken.
U bent vrij om deze mail door te sturen naar naar uw vriend(inn)en.
Ik kan foto' s doormailen doch op een foto je kan geen haarkwaliteit onderscheiden.
Wij danken U voor uw aandacht en staan steeds klaar om uw vragen te beantwoorden.
Hoogachtend,
Zina & Walter Salens
Z -wigs Consciencestraat 20 2018 Antwerpen Tel. : 03 239 8944 Mobiel : 0476 485 880
Volledig vrijblijvende visite doch enkel op afspraak, ook in de weekends.
Claire schreef:
>
> Hai,
> Ik ben Claire, een zeer sjieke trava van 40 uit Groningen.
>
> En ik ben gék op mooie kleding,kapsels en pruiken !
> (www.travestie.org/profielen/groningen/anne-claire….)
>
> Wie deelt deze passie ook ?
>
> XXX
>
> Claire
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?